Sensor flens systeem

THE SPITFIRE
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door THE SPITFIRE » wo 22 nov, 2006 12:57

sow mooie tellers hoor.
hoe duur zijn die tellers eigenlijk. :lol:
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » wo 22 nov, 2006 17:20

de sensor flens, zijn naam zegt het al, is gewoon een felens die tusen het oliefilter wordt gezet. in de flens kan je 2 sensoren schroeven, dus als je graag een ander klokje wil kan dat vrij makkelijk, want vaak worden er bij de tellers sensoren bij gelevert! alleen moet je wel kijken of de schroefdraad in de sensorflens gelijk is aan de draad van de sensor!

ik zou gewoon een losse sensorflens kopen, en daar gewoon klokjes bij zoeken, als je wilt ben je dan nog goedkoper uit ook!
een mooie aanvulling is misschien een iets groter oliefilter dat je, als je er een verloopdraad bijkoopt, zo er bij op kan zetten!

succes!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » wo 22 nov, 2006 18:15

THE SPITFIRE schreef:sow mooie tellers hoor.
hoe duur zijn die tellers eigenlijk. :lol:
Dat klokkie van mij ? Geen idee. 4 jaar geleden 2e hands gekocht via marktplaats.
charleston tuning schreef:de sensor flens, zijn naam zegt het al, is gewoon een felens die tusen het oliefilter wordt gezet. in de flens kan je 2 sensoren schroeven, dus als je graag een ander klokje wil kan dat vrij makkelijk, want vaak worden er bij de tellers sensoren bij gelevert! alleen moet je wel kijken of de schroefdraad in de sensorflens gelijk is aan de draad van de sensor!

ik zou gewoon een losse sensorflens kopen, en daar gewoon klokjes bij zoeken, als je wilt ben je dan nog goedkoper uit ook!
een mooie aanvulling is misschien een iets groter oliefilter dat je, als je er een verloopdraad bijkoopt, zo er bij op kan zetten!

succes!
Dat is inderdaad waar ja ! Ik denk dat ik eens ga snuffelen bij wat motorzaken en misschien m'n bestelling bij Duckservice cancel of aanpas.
Afblijven.

Plaats reactie