sow mooie tellers hoor.
hoe duur zijn die tellers eigenlijk.
Sensor flens systeem
-
- Regelmatige poster
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
de sensor flens, zijn naam zegt het al, is gewoon een felens die tusen het oliefilter wordt gezet. in de flens kan je 2 sensoren schroeven, dus als je graag een ander klokje wil kan dat vrij makkelijk, want vaak worden er bij de tellers sensoren bij gelevert! alleen moet je wel kijken of de schroefdraad in de sensorflens gelijk is aan de draad van de sensor!
ik zou gewoon een losse sensorflens kopen, en daar gewoon klokjes bij zoeken, als je wilt ben je dan nog goedkoper uit ook!
een mooie aanvulling is misschien een iets groter oliefilter dat je, als je er een verloopdraad bijkoopt, zo er bij op kan zetten!
succes!
ik zou gewoon een losse sensorflens kopen, en daar gewoon klokjes bij zoeken, als je wilt ben je dan nog goedkoper uit ook!
een mooie aanvulling is misschien een iets groter oliefilter dat je, als je er een verloopdraad bijkoopt, zo er bij op kan zetten!
succes!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Heavy user
Dat klokkie van mij ? Geen idee. 4 jaar geleden 2e hands gekocht via marktplaats.THE SPITFIRE schreef:sow mooie tellers hoor.
hoe duur zijn die tellers eigenlijk.
Dat is inderdaad waar ja ! Ik denk dat ik eens ga snuffelen bij wat motorzaken en misschien m'n bestelling bij Duckservice cancel of aanpas.charleston tuning schreef:de sensor flens, zijn naam zegt het al, is gewoon een felens die tusen het oliefilter wordt gezet. in de flens kan je 2 sensoren schroeven, dus als je graag een ander klokje wil kan dat vrij makkelijk, want vaak worden er bij de tellers sensoren bij gelevert! alleen moet je wel kijken of de schroefdraad in de sensorflens gelijk is aan de draad van de sensor!
succes!
Afblijven.