Alles in, over, rond en op de koets.
-
Punky
- Addicted user

- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
-
Contacteer:
Bericht
door Punky » ma 20 nov, 2006 23:01
Yep die bedoel ik.
Daarmee kun je het best mooi maken als je er maar lang op gaat zitten. Lassen kan natuurlijk ook, maar je hebt altijd kans dat het krom gaat trekken.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
wouter87
- Regelmatige poster

- Berichten: 372
- Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
- Locatie: Echt
Bericht
door wouter87 » wo 22 nov, 2006 12:11
nou naar eindelijk lang tobben ben ik eruit. ik heb mijn strijd plan klaar liggen voor de deur.
stap 1: ik verf de deur in PIC owatrol een mengsel van owatrol en ijzer menie
stap 2: van de schadehersteller in het dorp kreeg ik de tip de gaten wat meer uit te boren om zo nog zekerder te zijn van verdwijning roest.
stap 3: van deze man kreeg ik ook een soort zilver folie wat aan één kant plakt. dit moet ik over de gaten plakken en een beetje erin tikken (dit voorkomt vocht tussen ijzer en polyester wat het verhaal van dolf over de polyester aan de onderkant overbodig maakt)
stap 4: polyester eroverheen eventueel met een matje maar niet noodzakelijk.
stap 5: mooi opschuren als dat geen voldoende resultaat heeft met spuit hars in de weer om zo alles mooi glad te krijgen
stap 6: deur in de primer zetten
stap 7: verven.
zo een kleine beschrijving van hoe een deur te repareren.
C'est une bonne voiture
-
thomaaas
- Heavy user

- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Bericht
door thomaaas » wo 22 nov, 2006 19:52
succes!
Hierna een handboek schrijven?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
-
wouter87
- Regelmatige poster

- Berichten: 372
- Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
- Locatie: Echt
Bericht
door wouter87 » do 23 nov, 2006 07:21
wie zal het zeggen!
C'est une bonne voiture
-
backfire
- Addicted user

- Berichten: 5841
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
-
Contacteer:
Bericht
door backfire » do 23 nov, 2006 11:30
vooral dat weghalen van extra materiaal is belangrijk, vaak trekken roestaders nog ver door. Desnoods met de dremel aan de slag.
-
wouter87
- Regelmatige poster

- Berichten: 372
- Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
- Locatie: Echt
Bericht
door wouter87 » do 23 nov, 2006 12:54
nou die roest aders laat ik deels zitten anders krijg ik echt een gat van zeg 3cm doorsnede ik weet niet of ik dit dicht krijg met epozy als iemand me daarvan kan overthuid wil ik het nog wel overwegen.
C'est une bonne voiture
-
wouter87
- Regelmatige poster

- Berichten: 372
- Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
- Locatie: Echt
Bericht
door wouter87 » vr 24 nov, 2006 10:30
en we gaan weer lekker door de deur rubbers kunnen die vervangen worden of gaat dit niet???
C'est une bonne voiture
-
Punky
- Addicted user

- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
-
Contacteer:
Bericht
door Punky » vr 24 nov, 2006 11:56
Deze zijn te vervangen. Zitten tussen het ijzer van de deur geklemd.
Wel een geklooi om er nieuwe goed in te zetten zonder de lak te breken.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
backfire
- Addicted user

- Berichten: 5841
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
-
Contacteer:
Bericht
door backfire » vr 24 nov, 2006 15:57
met nylon spatel.
-
wouter87
- Regelmatige poster

- Berichten: 372
- Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
- Locatie: Echt
Bericht
door wouter87 » vr 24 nov, 2006 16:45
veel kruipolie zal ook wel helpen denk ik
vandaag de deur in owatrol CIP gezet. nu goed laten intrekken en ergens volgende week de tweede laag hoop ik volgens weekend te kunnen beginnen met de hars maar dat zal er ook niet van komen ivm sint nicolaas
C'est une bonne voiture
-
thomaaas
- Heavy user

- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Bericht
door thomaaas » vr 24 nov, 2006 20:24
gewoon rubber van linkerdeur in rechter en rubber van rechterdeur in linker doen kun je ze zo erin "klikken" net als bij k'nex vroeger.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
-
wouter87
- Regelmatige poster

- Berichten: 372
- Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
- Locatie: Echt
Bericht
door wouter87 » vr 24 nov, 2006 20:27
het probleem is dat er één rubber kapot. dus ik zal er één moeten vervangen.
C'est une bonne voiture
-
thomaaas
- Heavy user

- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Bericht
door thomaaas » vr 24 nov, 2006 20:32
ja dan vervang je die door een van een tegenovergestelde deur.
Je kunt ook kijken of je hem weer aan elkaar kan smelten met een soldeerbout.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
-
Punky
- Addicted user

- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
-
Contacteer:
Bericht
door Punky » vr 24 nov, 2006 23:44
Schuur op de plek waar je gaat werken met polyester wel ff de CIP weg of minimaal half weg he. Anders ben ik bang dat het niet zo goed plakt als zou moeten.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
wouter87
- Regelmatige poster

- Berichten: 372
- Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
- Locatie: Echt
Bericht
door wouter87 » za 25 nov, 2006 15:12
op de bus van de owatrol staat er dat het juist een goede onderlaag is voor polyester dus ik denk dat het schuren niet veel zin heeft. en ik schuur zowiezo alles op
C'est une bonne voiture