Mooie ideen, naaimachine kan niet borduren, is zeker 20 jaar oud. Maar op zich eindresultaat met alleen logo is nu klaar, dus alleen de outline. foto volgt over kwartier.
Wat heb ik getest. Nou inderdaad de doorgetrokken lijn is niet mooi, dus dat niet gedaan. Toen bij 1 paneel stukje stof op de achterkant gestreken en vervolgens logo gemaakt. Dit een stuk opgevult met watten, zodat je een relief krijgt. Nu krijg je wel een relief, maar eigenlijk alleen maar te voelen, niet te zien. De stof is zo dik dat deze bijna niet bolt. Dus watten er uit gehaalt en gewoon aan het stikken geslagen. Resultaat stikken koste me 15 minuten per paneel. 2 uur tijd kwijt geweest met pielen omstukje stof er op te krijgen en toen nog meer pielen om de watten door een gaatje van 1,5 mm te proppen. Ik kan jullie verzekeren, dat is echt een klote klus, ik zie nu nog dubbel, pfffffffff.
Ik wilde ook nog mijn moeder vragen om te borduren, maar ik vind het eindresultaat wel mooi. Misschien de vloermatten borduren, ahum.
ok hij is klaar, hier de foto. Let op de lijntjes die je zit zijn van stof potlood, dus die moet ik nog even wegborstelen, geen ramp