een eendje erbij
-
- De Forumbelg
Oeioeioei Nuja, buiten het stuur is er niet veel specifiek AZAM/Azam6 te bekennen, er kan net zo goed een ander stuur ingezet zijn. Die deurbekleding zat in elke AZ gebouwd in België van rond die tijd.
Zit er aan het scharnier van de linkervoordeur soms een knopje? Als er een knopje zit is 't een Azam6/AZM3 carrosserie, anders niet, veel meer specifieks kan ik niet bedenken. Je hebt zo te zien een nieuwe vloer (of gewoon zwartgeverfd?) dus moest het ooit een Azam6 geweest zijn, zijn die vloerplaten er ook al uit. Als ik me hier vergis en de originele vloer erin zit kan je gewoon kijken of de vloerplaten een bolling hebben die ooit dienden om plek te maken voor de grote veerpotten van een Azam6. Heb je soms een enorm geïsoleerd schutbord?
Enfin, succes ermee!
Zit er aan het scharnier van de linkervoordeur soms een knopje? Als er een knopje zit is 't een Azam6/AZM3 carrosserie, anders niet, veel meer specifieks kan ik niet bedenken. Je hebt zo te zien een nieuwe vloer (of gewoon zwartgeverfd?) dus moest het ooit een Azam6 geweest zijn, zijn die vloerplaten er ook al uit. Als ik me hier vergis en de originele vloer erin zit kan je gewoon kijken of de vloerplaten een bolling hebben die ooit dienden om plek te maken voor de grote veerpotten van een Azam6. Heb je soms een enorm geïsoleerd schutbord?
Enfin, succes ermee!
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
gave eend!! met wat werk.
er zit ook een modern pedalenset in zie ik...
en die dubbele achterlichten.. hoe fout. Gelukkig zitten de originele met oranje bovenkantje er nog op (en die horen zo, dus niet die rode monteren) ook die parkeerlichtjes/pinkers aan de zijkant zitten er nog op. Leuk! ik zou zowieso proberen aan een smalle achterbumper te komen.. dit is geen gezicht
en die dubbele achterlichten.. hoe fout. Gelukkig zitten de originele met oranje bovenkantje er nog op (en die horen zo, dus niet die rode monteren) ook die parkeerlichtjes/pinkers aan de zijkant zitten er nog op. Leuk! ik zou zowieso proberen aan een smalle achterbumper te komen.. dit is geen gezicht
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Maakt niets uit dat het geen AZAM is een AZ is zeker zo leukYannick schreef:Oeioeioei Nuja, buiten het stuur is er niet veel specifiek AZAM/Azam6 te bekennen, er kan net zo goed een ander stuur ingezet zijn. Die deurbekleding zat in elke AZ gebouwd in België van rond die tijd.
Enfin, succes ermee!
Volgens mij zijn het wel nog de originele vloerplaten, er zijn wel een paar kleine stukjes ingelast. De koest is echt punt gaaf op twee hele kleine plekjes links en rechts aan de onderkant van de dorpel, verder heb ik nergens las sporen kunnen ontdekken, zelfs niet bij de ramen. De vloer is wel zwart geverfd, alleen laat die verf los door de grondlak
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
De pedalen set komt omdat er een 664 motor inligt met bij behorende versnellingsbak en remsysteem. niet origineel maar rijdt wel wat fijner in het huidige verkeer.Michiel van Ginkel schreef:gave eend!! met wat werk.
Ik ga zeker proberen de eend van buiten dan in iedergeval zo veel mogelijk op een AZ e laten lijken
En die extra achterlichtjes gaan er inderdaad zo snel mogelijk af, kijken of ik kenteken plaat verlichting kan vinden.
Er zit zelfs onder de achterbumper nummerplaat verlichting. Het is een hele kerstboom van achteren , terwijl de pinkers, parkeerlichtjes helemaal niets doen, niet met parkeerlicht of knipperen.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: