verlagings project.
-
- Regelmatige poster
Volgens mij ligt de gemiddelde Burton lager dan de gemiddelde Eend, anders staat ie erg hoog op z'n poten. Er is geloof ik ook een keer op het 2cv kitcarforum eens een discussie geweest over de hoek van de fusee, een oplossing was opnieuw lassen, met een andere hoek zodat de fusee alsnog de goede hoek heeft, ondanks dat de auto verlaagd is.
met vr. groet,
Tim Rozendaal
met vr. groet,
Tim Rozendaal
-
- Regelmatige poster
ik lig wel lager als de burton.
bij ons op school staat ook een burton daar zit nogal verschil in.
en veel andre burton die ik zie zijn ook een stuk hoger.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
- bartje2212
- Regelmatige poster
de lomax die ik met mijn broer gebouwd heb, moesten we voor de RDW ophogen. lag te laag en voldeed niet aan het minimum van 11,5 cm of iets dergelijks. maar ligt nu dus nog steeds erg laag (12-13 cm). Is mooi zo laag, maar met over hobbelige wegen valt er niet echt lekker te scheuren....
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
-
- Regelmatige poster
Maar dan bedoelde ik ook de gemiddelde eend hoewel het natuurlijk per bouwer verschilt hoe hoog ie z'n Burton bouwt. Die van ons ligt zo dat het mooi en praktisch (hoeven niet vol in de ankers voor een drempel) tegelijk is.THE SPITFIRE schreef:ik lig wel lager als de burton.
met vr. groet,
Tim Rozendaal
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
laag + avo's veert geweldig!
alleen kom je te zitten met hoge KORTE drempels, want dan zakken de voorwielen weer naar benee, en zit het chassis aan de grond!
voor de rest gewoon gas geven!
alleen kom je te zitten met hoge KORTE drempels, want dan zakken de voorwielen weer naar benee, en zit het chassis aan de grond!
voor de rest gewoon gas geven!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En een Golf voor weer gekocht????
Ik heb op dit moment een 2CV die niet echt briljant meer is. Ik heb er al flink wat geld in gestoken om de winter mee door te rijden en in de laatste maanden al een paar keer een aanrijding met het ding gehad, hij wordt er dus niet beter op.
Een nieuwe apk kan altijd maar gaat geld kosten denk ik.
Nu zit ik al heel lang te spelen met de gedachte dat een keer meedoen aan circuitdagen wel heel erg gaaf is. Nu zit ik te denken om dat misschien met deze eend te doen. Dan wil ik hem uiteraard ook verlagen voor een betere wegligging op het circuit, zijn er nog tips waar je op zou moeten letten specifiek voor het circuit?
Ik heb het nu even puur over de wegligging, verlagen en draagarmen e.d.
Het zal geen fulltime sport zijn, maar een paar keer op een dag wat racen voor de lol, niet in competitieverband.
Ik open nog wel een keer een topic als het allemaal wat meer definitief zal worden.
Ik heb op dit moment een 2CV die niet echt briljant meer is. Ik heb er al flink wat geld in gestoken om de winter mee door te rijden en in de laatste maanden al een paar keer een aanrijding met het ding gehad, hij wordt er dus niet beter op.
Een nieuwe apk kan altijd maar gaat geld kosten denk ik.
Nu zit ik al heel lang te spelen met de gedachte dat een keer meedoen aan circuitdagen wel heel erg gaaf is. Nu zit ik te denken om dat misschien met deze eend te doen. Dan wil ik hem uiteraard ook verlagen voor een betere wegligging op het circuit, zijn er nog tips waar je op zou moeten letten specifiek voor het circuit?
Ik heb het nu even puur over de wegligging, verlagen en draagarmen e.d.
Het zal geen fulltime sport zijn, maar een paar keer op een dag wat racen voor de lol, niet in competitieverband.
Ik open nog wel een keer een topic als het allemaal wat meer definitief zal worden.