Wat wil je maximaal betalen voor een andere eend?
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Berichten: 1712
- Lid geworden op: zo 30 mar, 2003 13:58
- Locatie: Ergens in't midden
- Contacteer:
Ik denk dat ik zelf ook 3 tot 4000 euro wel het maximum vindt. Ofwel maximaal 9000 guldens voor de ouderen onder ons. Zowiezo is dat geld zat voor een auto. Bovendien komt er altijd wel meer bij aan reparaties, aanpassingen die je toch gaat doen en onvoorziene dingen.
Voor een dagelijks bruikbaar en net wagentje met APK en grote beurt is 2500 euro een heel mooi bedragje.
Voor een dagelijks bruikbaar en net wagentje met APK en grote beurt is 2500 euro een heel mooi bedragje.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Heb voor de 5000,- gekozen, maar dat komt meer omdat ik tussen de 2500 en 4000 euri wilde gaan zitten, maar deze keus er niet was.
Die van mij koste 3500,- en daar heb ik al geoeg aan verspijkerd.....
Maar voor een goede eend is dat best redelijk vind ik.
Nu nog een leuke bestel of eentje uit de jaren 50 voor erbij.......
Alleeen nog ff sparen.
Die van mij koste 3500,- en daar heb ik al geoeg aan verspijkerd.....
Maar voor een goede eend is dat best redelijk vind ik.
Nu nog een leuke bestel of eentje uit de jaren 50 voor erbij.......
Alleeen nog ff sparen.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
ik heb voor een eend iets meer over dan voor een andere oud ding.
oude goedkopere autootjes mankeren vaak van alles = onkosten.....zakken als een gek in prijs = over twee jaar niets meer waard ..en geeft hoop ergernis
Eend is goedkoop kost weinig tot geen wegenbeslasting en verzekering......als er al iets kapot is is het meestal vrij makkelijk en betaalbaar te vervangen/repareren.
en het is steeds meer wat de gek ervoor geeft dus behoud ook meer zijn waarde als je hem een beetje bijhoud.
jammer dat de prijzen steeds gekker lijken te worden
oude goedkopere autootjes mankeren vaak van alles = onkosten.....zakken als een gek in prijs = over twee jaar niets meer waard ..en geeft hoop ergernis
Eend is goedkoop kost weinig tot geen wegenbeslasting en verzekering......als er al iets kapot is is het meestal vrij makkelijk en betaalbaar te vervangen/repareren.
en het is steeds meer wat de gek ervoor geeft dus behoud ook meer zijn waarde als je hem een beetje bijhoud.
jammer dat de prijzen steeds gekker lijken te worden
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: vr 18 mar, 2005 22:24
- Locatie: Marknesse (n.o.p)
Tja als een echte eendrijder heb ik aan het eind van de maand altijd chronish geldgebrek...Gelukkig kan ik daar aardig mee leven en heb er geen problemen mee...
Ik heb de casper en hobbes eend ruim 10 jaar geledenvoor 1750 GULDEN met een jaar apk gekocht. Ben er gewoon mee gaan toeren ( ja ook woon werk verkeer, maar ook naar het zuiden van Frankrijk)
Zomer 98 heeft de eend een facelift gehad en toen heb ik er behoorlijk wat geld ingestoken maar ze rijdt nog steeds.
Omdat de bekende plekjes toch terug blijven komen heeft de eend vorige week wat extra aandacht gehad ( bodemplaat en een dorpel alsmede de randen van de achterschermen)
De apk is een mommentopname, het is dus erg afhankelijk van wat wil je met de eend gaan doen en wat kan / wil je zelf doen. Ook een droge stalling / sleutelplek is van belang en een eventueel 2e winterauto.
Een loop / sloop eend koop ik voor maximaal 500 euries en bij een wat beter exemplaar is het maar net wat er aan gedaan is en of de wagen je aanstaat...
Een goede restauratie kost ook een bak met geld dus is het niet zo heel gek als je dat in de prijs terug ziet. Het is dan wel heel belangrijk wie de restauratie heeft uitgevoerd want daar zit nogal verschil in...
Ik heb de casper en hobbes eend ruim 10 jaar geledenvoor 1750 GULDEN met een jaar apk gekocht. Ben er gewoon mee gaan toeren ( ja ook woon werk verkeer, maar ook naar het zuiden van Frankrijk)
Zomer 98 heeft de eend een facelift gehad en toen heb ik er behoorlijk wat geld ingestoken maar ze rijdt nog steeds.
Omdat de bekende plekjes toch terug blijven komen heeft de eend vorige week wat extra aandacht gehad ( bodemplaat en een dorpel alsmede de randen van de achterschermen)
De apk is een mommentopname, het is dus erg afhankelijk van wat wil je met de eend gaan doen en wat kan / wil je zelf doen. Ook een droge stalling / sleutelplek is van belang en een eventueel 2e winterauto.
Een loop / sloop eend koop ik voor maximaal 500 euries en bij een wat beter exemplaar is het maar net wat er aan gedaan is en of de wagen je aanstaat...
Een goede restauratie kost ook een bak met geld dus is het niet zo heel gek als je dat in de prijs terug ziet. Het is dan wel heel belangrijk wie de restauratie heeft uitgevoerd want daar zit nogal verschil in...
met eendige groeten,