Help...
We moeten bij het koetswerk uiteraard de dorpels vervangen. Maar de aanhechtingspunten aan de koets zijn dermate slecht dat we dat ook moeten vervangen... (zie plaatje + pijlen voor meer duidelijkheid).
Weet iemand of, en waar, we die losse stukken kunnen krijgen?
Of moeten we ze zelf maken?
Thanks
Niet (los) bestaand plaatwerk nodig... (?)
Niet (los) bestaand plaatwerk nodig... (?)
Ducktape for ever
Re: Niet (los) bestaand plaatwerk nodig... (?)
Zit hier iets bij wat je zoekt ?whynona schreef:Help...
We moeten bij het koetswerk uiteraard de dorpels vervangen. Maar de aanhechtingspunten aan de koets zijn dermate slecht dat we dat ook moeten vervangen... (zie plaatje + pijlen voor meer duidelijkheid).
Weet iemand of, en waar, we die losse stukken kunnen krijgen?
Of moeten we ze zelf maken?
Thanks
Deze delen vindt ik op de site van derfranzose.de, maar je kunt ze ook in Nederland bestellen
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
ik denk dat dat inderdaad is wat we zoeken
Zit hier iets bij wat je zoekt ?
Deze delen vindt ik op de site van derfranzose.de, maar je kunt ze ook in Nederland bestellen
Enig idee hoe ze heten en waar ik ze in nederland kan krijgen?
Ducktape for ever
-
- Regelmatige poster
www.Duckservice.nl heeft goede contacten met derfranzose.de. Ik denk dat alles wat derfranzose op zijn site heeft staan ook wel verkrijgbaar is via Duckservice.whynona schreef:ik denk dat dat inderdaad is wat we zoeken
Zit hier iets bij wat je zoekt ?
Enig idee hoe ze heten en waar ik ze in nederland kan krijgen?
-
- Heavy user
Voor afbeeldingen, benamingen en prijs indicatie kun je het best zelf kijken op www.derfranzose.de dan zie je meteen het hele aanbod 'blechteile' en kun je bij duckservice informeren of zij ze ook kunnen leveren.
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987