Even voorstellen
Hoi Bram,
Ik (en la Dyane) wonen ook in Nijmegen! Waar woon jij in de stad? Ben benieuwd of ik jouw Charleston al 'ns heb gezien. Kwam een erg mooie tegen laatst.
Een jong 2cv-clubje in de buurt van Nijmegen heb ik ook nog niet gevonden, maar zou wel leuk zijn...
Groeten,
Jasper
Ik (en la Dyane) wonen ook in Nijmegen! Waar woon jij in de stad? Ben benieuwd of ik jouw Charleston al 'ns heb gezien. Kwam een erg mooie tegen laatst.
Een jong 2cv-clubje in de buurt van Nijmegen heb ik ook nog niet gevonden, maar zou wel leuk zijn...
Groeten,
Jasper
Citroën Dyane 6 confort (1971), Dyane 4 luxe (1974)
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
- liberté, toujours
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Het eendeei geeft ook cursussen. Dit is ook een leuke club om je bij aan te sluiten.Bram_2 schreef:Ok, dus wel lid worden van CCNL, maar dus niet van de 2CV4&6 Club bijvoorbeeld?! En waar moet ik dan mijn cursusje eendologie gaan doen?
Ik heb momenteel een 'gewone' autoverzekering voor 25 euro's per maand oid. Volgens mijn vrienden van het assurantiekantoor was een oltimerverzekering alleen mogelijk via een club of als je daarnaast nog een auto hebt voor dagelijks verkeer...
er zijn specifieke 2cv verzekeringen die hebben andere voorwaarden als een oldtimerverzekering.
Ik leid uit het bovenstaande af dat je de CCNL overweegt, dan moet je eens kijken op www.emerpark.nl Die verzorgen de verzekeringen voor deze club.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
eey bram welkom op dit gezellige forum.
vol informatie en andere leuke dingen.
vol informatie en andere leuke dingen.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
Ja, van eendeei had ik al eens gehoord. Leek mij op zich een vrij leuke vereniging, maar wel een btje ver weg
Jasper, mijn eend staat aan de Berg en Dalseweg (vaak op de oprit bij nr. 194). Als je laatst een hele mooie gezien hebt betwijfel ik of dat de mijne was Hij is in goede staat (chassis, bodem, dorpels en motorisch), maar optisch is er wel wat op aan te merken. MOmenteel staat hij bij blaauw2cvcars voor een nieuwe onderkant raamlijst tm motorkapscharnier. Ben benieuwd. Daarna in het voorjaar de boel zelf wat op kalefateren. Ik kwam overigens een week of 3-4 geleden wel op een donkere avond een Dyane tegen onderaan de Daalseweg. Ik heb nog getoeterd.
Ik ben inmiddels lid van CCNL. Als ik in oktober een jaar mijn verzekering heb (en hem dus mag opzeggen) dan kan ik aan iets goedkopers beginnen, bedankt voor de info daarover.
Gegroet,
Bram
Jasper, mijn eend staat aan de Berg en Dalseweg (vaak op de oprit bij nr. 194). Als je laatst een hele mooie gezien hebt betwijfel ik of dat de mijne was Hij is in goede staat (chassis, bodem, dorpels en motorisch), maar optisch is er wel wat op aan te merken. MOmenteel staat hij bij blaauw2cvcars voor een nieuwe onderkant raamlijst tm motorkapscharnier. Ben benieuwd. Daarna in het voorjaar de boel zelf wat op kalefateren. Ik kwam overigens een week of 3-4 geleden wel op een donkere avond een Dyane tegen onderaan de Daalseweg. Ik heb nog getoeterd.
Ik ben inmiddels lid van CCNL. Als ik in oktober een jaar mijn verzekering heb (en hem dus mag opzeggen) dan kan ik aan iets goedkopers beginnen, bedankt voor de info daarover.
Gegroet,
Bram
Ben benieuwd, zal de Charleston binnenkort vast wel eens tegenkomen. De Dyane die je hebt gezien zal niet van mij zijn geweest. Ze is namelijk een diepe winterslaap aan 't houden in magazijn van de Dyane Vereniging. Ben wel benieuwd van wie ze dan was... Was 't toevallig een hele mooie lichtbruine zonder derde zijruitje?
Citroën Dyane 6 confort (1971), Dyane 4 luxe (1974)
- liberté, toujours
- liberté, toujours