Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Geen dank. Vandaag met Mathijs klikpedalen gaan kopen... het zal even wennen zijn maar het geeft zeker al een nieuwe dimensie aan het rijden. (en ik heb op zijn hurricane mogen rijden, amainognie wa een machien)Yannick schreef:De man heeft gelijk, het is geweldig! Nogeens bedankt voor de rit Joosjerocco schreef: (het is eigenlijk zelfs leuker dan een auto)
1977 Mehari
- bartje2212
- Regelmatige poster
na het rijexamen ben ik begonnen in het bussie van m'n broer: VW transporter uit 1983, geel en was servicewagen op schiphol geweest. Hierna ook een R4F4; een renault 4 bestel. heel leuk( mijn broertje heeft hem weer opgeknapt en gepimpt. nu dus met alpine onderdelen en 95 pk onder de kap). ook wel eens in de benz van pa gereden (eerst E250 diesel combi, daarna E220 cdi combi). Ook wel eens de nieuwere bus van grote broer: vito.
Eerste eigen auto: witte opel E kadett 1.6 GT, daarna een blauwe E kadett 1.8 sedan. hierna een 2cv6 uit '83 (heb ik nu nog). Toen een audi 100 1.8 cc uit 1987 (overgenomen van opa, echt een heerlijke bak!!!) ondertussen ook ff een peug 205 gehad en nu dan een renault clio uit '94 en onlangs voor 250 euri een peug 309 erbij gekocht omdat de eend nu binnen staat en eigenlijk wacht op restauratie.
toen ik 17 was ook al gesleutelt aan de lomax, maar die is eigenlijk ook van pa en broertje.
Eerste eigen auto: witte opel E kadett 1.6 GT, daarna een blauwe E kadett 1.8 sedan. hierna een 2cv6 uit '83 (heb ik nu nog). Toen een audi 100 1.8 cc uit 1987 (overgenomen van opa, echt een heerlijke bak!!!) ondertussen ook ff een peug 205 gehad en nu dan een renault clio uit '94 en onlangs voor 250 euri een peug 309 erbij gekocht omdat de eend nu binnen staat en eigenlijk wacht op restauratie.
toen ik 17 was ook al gesleutelt aan de lomax, maar die is eigenlijk ook van pa en broertje.
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wij hebben als andere auto een Renault Twingo uit 1997. Leuk ding, geimporteerd uit Duitsland. Voor de lange afstanden pakken we toch liever de eend. In december was het een keer een uitzondering.
We denken er over om hem volgend jaar te vervangen, maar we zijn er nog niet uit waarmee. Hij bevalt ook nog steeds heel erg goed en we zijn er wel gek op.
We denken er over om hem volgend jaar te vervangen, maar we zijn er nog niet uit waarmee. Hij bevalt ook nog steeds heel erg goed en we zijn er wel gek op.
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Jeroen-citroen
- Moderator