Achterklep eend
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ik zou het dan wel aan beide kanten doen. Ben bang dat de boel met 1 steun erg gaat wringen.Matchless schreef:Het systeem van de Dyane zou overigens niet misstaan op de eend met "5e deur". Daar ga ik nog eens naar kijken of ik die grote U-vormige stang hiervoor kan vervangen.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Heavy user
Volgens mij zijn ze wel te leveren geweest met die set erop, en ik vind 130 eu serieus meevallen hoor. ff ter vergelijking van andere "handigheidjes:" alarmlichten kostten 75 euro, een palmabak gauw 200, en uitzetraampjes achter kosten 115.
Verder ben ik zelf heel blij dat eenden standaard zo niet werden uitgerust: Mijn palmabak zou niet meer passen.
Verder ben ik zelf heel blij dat eenden standaard zo niet werden uitgerust: Mijn palmabak zou niet meer passen.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
Als je werkelijk alles nieuw doet dan valt het in vergelijking wel mee ja.
Maarja, welke gek koopt er dan ook voor 75 euro alarmverlichting?
Bij de sloop zon knipper relaisje kopen voor 1 euro en dan ff paar draadjes aan een mooi schakelaartje knopen en klaar is kees!
Je kunt natuurlijk ook overdrijven...
Frank
Maarja, welke gek koopt er dan ook voor 75 euro alarmverlichting?
Bij de sloop zon knipper relaisje kopen voor 1 euro en dan ff paar draadjes aan een mooi schakelaartje knopen en klaar is kees!
Je kunt natuurlijk ook overdrijven...
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Regelmatige poster
Of voor 7,50 bij Blaauw een unitje bestellen. Moet alleen nog een schakelaar bij. Heb ik in mijn HY gezet, werkt prima.
Maar terug naar het ondedrwerp, ik heb bij het magazijn van de club destijds een gebruikt setje gekocht voor de klep. je moet er gewoon tegenaan lopen. En als je de kunst bij mij afkijkt, dan is het vrij simpel zelf te maken van bijv verwarmingspijp hoor.
Maar terug naar het ondedrwerp, ik heb bij het magazijn van de club destijds een gebruikt setje gekocht voor de klep. je moet er gewoon tegenaan lopen. En als je de kunst bij mij afkijkt, dan is het vrij simpel zelf te maken van bijv verwarmingspijp hoor.
Beter een eend dan geen eend