bcc heeft leuke velgen, zijn er ook andere fabrikanten?
bcc heeft leuke velgen, zijn er ook andere fabrikanten?
jawel, bcc heeft leuke velgen, maar er zullen toch wel meer fabrikanten zijn die kekkie velgen maken voor een eend.
bandjes op internet is niet zo'n probleem, maar leuke velgjes...
o.k. standaard velgen zijn misschien ut mooist, maar je wil je toch een beetje onderscheiden, toch???
iemand een adres??
bandjes op internet is niet zo'n probleem, maar leuke velgjes...
o.k. standaard velgen zijn misschien ut mooist, maar je wil je toch een beetje onderscheiden, toch???
iemand een adres??
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
volgend mij was het FE2pk, kan ook een ander bedrijf zijn.
denk eerder een ander bedrijf, want bij de zooi die je kreeg bij de inschrijfbalie zat een a4-tje met dezelfde prijslijst als de lijst die bij de stand lag...
denk eerder een ander bedrijf, want bij de zooi die je kreeg bij de inschrijfbalie zat een a4-tje met dezelfde prijslijst als de lijst die bij de stand lag...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Regelmatige poster
ik heb daar ook aan zitten denken maar dan moet je dus je motor ook aan passen om een beetje mee te komen.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- Beginner
- Contacteer:
hangt er van af hoe breed je de banden wil hebben en hoeveel inch. Ik zelf heb 195/15 voor met adapters en een visa blok maar gaat nog wel 'normaal' mee in het verkeer. Alleen is het beste dat je wel een stuurhuis en draagarmen van een ami super er op zet.
Ik had de adapters toen gekocht bij Duckservice voor ik geloof 350 euro....
Maar het mag officieel niet van de politie, want het zijn spoorverbreeders.
Maar ben nog nooit daarvoor aangehouden. De zwart getinte ramen (nightrider sterkte) moesten er wel uit.
Voordeel van adapters is dat je wel elk type velg haast kunt uitzoeken
Ik had de adapters toen gekocht bij Duckservice voor ik geloof 350 euro....
Maar het mag officieel niet van de politie, want het zijn spoorverbreeders.
Maar ben nog nooit daarvoor aangehouden. De zwart getinte ramen (nightrider sterkte) moesten er wel uit.
Voordeel van adapters is dat je wel elk type velg haast kunt uitzoeken
ohja? wat heeft dat voor voordelen? die is namelijk niet anders dan van acadiane.Sjeezer schreef:Alleen is het beste dat je wel een stuurhuis en draagarmen van een ami super er op zet.
Het enige wat anders is, dan bij een 2cv, zijn de wiellagers. Dat lijkt me nou geen heikel punt,..... Mits je ET waarde niet wijzigt
Ami 8 break
-
- Beginner
- Contacteer:
Het meeste lichtmetaal wat je kan aanschaffen is wordt verbreedt naar binnen. Als je gewone eendevelgen verbreed, doe je dit meestal naar buiten, niet alleen omdat het mooier lijkt maar ook omdat je dan bredere sloffen er onder kan hebben.
Ik had eerst de adapters op normale eende draagarmen maar dan moest ik te vaak gaan steken om een parkeerplaatsje te vinden of een krap bochtje te nemen.
Met Ami super zijn de stuurstangstokjes net weer anders en dan slaat ie niet aan de binen kant vn de velgen en dus heb je een minder grote draaicircel.
Maaaaaaaar.....
Als je lichtmetaal koopt wat naar buiten is verbreed dan heb je geen probleem, dan is het net als bij de verbreede eendevelgen.
Ik had eerst de adapters op normale eende draagarmen maar dan moest ik te vaak gaan steken om een parkeerplaatsje te vinden of een krap bochtje te nemen.
Met Ami super zijn de stuurstangstokjes net weer anders en dan slaat ie niet aan de binen kant vn de velgen en dus heb je een minder grote draaicircel.
Maaaaaaaar.....
Als je lichtmetaal koopt wat naar buiten is verbreed dan heb je geen probleem, dan is het net als bij de verbreede eendevelgen.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en de velgen die je kunt uitzoeken zijn er in 100 soorten en altijd lichter dan een vrbrede eenden velg! 4 x een verbrede eenden velg is aardig wat gewicht, die je wel in de ronte moet slingeren bij het optrekken!
ik zou bij een dergelijk projeckt ook gaan voor adapters, en een paar vette wielen uitkiezen! bijna niemand heeft het, en dat maakt het zo uniek vind ik!
of het goed is voor lagering e.d ... dat zal wel niet, maar ach
ik zou bij een dergelijk projeckt ook gaan voor adapters, en een paar vette wielen uitkiezen! bijna niemand heeft het, en dat maakt het zo uniek vind ik!
of het goed is voor lagering e.d ... dat zal wel niet, maar ach
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Addicted user
- Contacteer:
w8 ff eendvelgen zwaar?? Nou vind ik dat heel erg meevallen hoor, volgens mij de lichste full metal velgen die er gebruikt worden.
Lichtmetalen velgen zijn soms zelfs zwaarder door goedkope materialen. Echte OZ (en glijkwaardige) velgen zijn wel licht van gewicht maar dan moet je ook rekenen op een kleine 600 euro per velg.
Zelfs de stoel van een eend is extreem licht van gewicht. Bij Biesheuvel racestoelen van 7,8KG gezien. Volgens mij is een eendstoel lichter.
Lichtmetalen velgen zijn soms zelfs zwaarder door goedkope materialen. Echte OZ (en glijkwaardige) velgen zijn wel licht van gewicht maar dan moet je ook rekenen op een kleine 600 euro per velg.
Zelfs de stoel van een eend is extreem licht van gewicht. Bij Biesheuvel racestoelen van 7,8KG gezien. Volgens mij is een eendstoel lichter.