redelijk standaard omdat de orginele 2cv uitlaat nog gebruikt wordt he
vanachter klinkt het wel iets zwaarder door de grote diameter van de keveruitlaat he . Nu de volgende stap zou zijn om de voorste pot onder de versnellingsbak te vervangen door een 2 in 1 die dat ik desnoods bij
www.2cv.be kan krijgen kost wel een klein 250 euro is kostelijke zaak. Nu had ik gehoord van de 2 de pot (sigaar) bij Duckhunt deze zou een grote diameter hebben en een zwaarder geluid?? Bij 2cv in Belgie kan ik ook en volledige sportuitlaat krijgen. Ik ben hier trouwens ook mijn aanpassingen voor visa inbouw laten doen en ben wel tevreden over de service. Deze heeft ook gewerkt met onze vriend uit duitsland. en was er zeer ontevreden over. Deze in Belgie bouwt ook alles zelf en weet waarmee hij bezig is heeft al wat ervaring met de 24 van de 2cv francorchamps.
Nu is de volgende stap visa inbouwen op dyane bak en dashbord hermaken. Dit is nu ook helemmaal in traanplaat maar ga de radio onder mijn bagagerekje hangen en wat metertjes inbouwen(oliedruk,temperatuur,voltage) en ander schakelaars. Maar wanner vindt ik tijd??!!!!
By the way bedankt om dit te verplaatsen
greetz robin