Probleem visa motor!
-
- Gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: vr 24 feb, 2006 00:35
- Locatie: Bloemendaal
-
- Gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: vr 24 feb, 2006 00:35
- Locatie: Bloemendaal
bak
Nee de visamotor is nog niet gerepareerd, ik moethiervoor naar Groningen en dat is VER van mij verwijderd. (ik moet naar groningen omdat de AK daar gebouwd is en ik heb nog garantie)
Ik heb een GSA C-matic bak op het oog hoe is dat? dat is tich een halfautomaat? wie denkt er dat mijn Visa 40 PK dat trekken gaat?
Ik heb een GSA C-matic bak op het oog hoe is dat? dat is tich een halfautomaat? wie denkt er dat mijn Visa 40 PK dat trekken gaat?
Look! It's the old man from scene 24!
Om te weten of die c-matic bak bij je motor past moet je denk ik de overbreng verhouding van die halfautomatische drie bak eens opzoeken en aan het rekenen slaan. Daarnaast lijkt me verstandig eens na te gaan of je wel 40PK hebt, ook als je motor straks lekker loopt lijkt het me sterk met een standaard Visa blok op LPG. Zelf zou ik er, als ik zo lees, eerder een korte A-type 4 bak inzetten, maar goed ik praat op afstand dus kan er moeilijk echt wat van zeggen.
Groetjes, Bart
p.s. heeft zo'n c-matic bak geen hoge hydraulische druk nodig? weet iemand dat, want als dat het geval is moet er ook een pomp en dergelijk bij.
Groetjes, Bart
p.s. heeft zo'n c-matic bak geen hoge hydraulische druk nodig? weet iemand dat, want als dat het geval is moet er ook een pomp en dergelijk bij.
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
Een AKS heeft nooit wat aan een GS(A) bak, veel te lang bij die luchtweerstand.
Dyane bak lijkt mij meer als lang genoeg.
Anders kom je nog steeds geen heuveltje op en wind tegen wordt een nachtmerrie.
Verder, 42pk uit een visa blok, heeft ie dan nog koppel?
Verder is het niet veel maar als 10% winst over de normale, ik zou niet verder gaan als een dyane bak.
en cmatic bak in een eend, dat wordt nog wel even passen!
Ik zie de grap er niet van in.
Dyane bak lijkt mij meer als lang genoeg.
Anders kom je nog steeds geen heuveltje op en wind tegen wordt een nachtmerrie.
Verder, 42pk uit een visa blok, heeft ie dan nog koppel?
Verder is het niet veel maar als 10% winst over de normale, ik zou niet verder gaan als een dyane bak.
en cmatic bak in een eend, dat wordt nog wel even passen!
Ik zie de grap er niet van in.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
als je weer langs komt moet je 'ns in mijn ami kijken, ik heb een op-maat subframe die op vde bodem vastzit in de originele bevestigingsgaten. En daarop zitten de XM stoelen bevestigd. maakt voor de maatvoering niet uit of je een aca, ami8 of AK pakt, allemaal dikke veerpotten.Princejoao schreef:he evan je moet me eens uitleggen hoe je een XM stoel inbouwd in een aca ik wil er ook een stel in mijn AK400 want de normale stoelen zijn toch niet Uber.
grioeten joao
Ami 8 break
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
ow trouwens kanttekeningen nog over de visa prise as en koppelingshuis;
1; hoe zet je zo'n prise as over? Moet je dan niet je hele bak uit elkaar slopen?
2; Ik ga het trucje doen met een bmw motor, dus is heb niets met een visa prise as van doen. Ik dacht zelf eigenlijk meer een soort combo te maken van een GSA-vliegwiel maar dan dat die op de bmw-krukas kan, en de koppelingsplaat en drukgroep van de GSA erop past en vervolgens alleen die uiterste ring van de bmw-versnellingsbak op de GSA-bak te nagelen, niet het hele koppelingshuis.
1; hoe zet je zo'n prise as over? Moet je dan niet je hele bak uit elkaar slopen?
2; Ik ga het trucje doen met een bmw motor, dus is heb niets met een visa prise as van doen. Ik dacht zelf eigenlijk meer een soort combo te maken van een GSA-vliegwiel maar dan dat die op de bmw-krukas kan, en de koppelingsplaat en drukgroep van de GSA erop past en vervolgens alleen die uiterste ring van de bmw-versnellingsbak op de GSA-bak te nagelen, niet het hele koppelingshuis.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
ja BMW-blok op GS bak ja, zie deze site, die zit hier ook op het forum. Echter, hij gebruikt een adapter geloof ik en hij heeft iets meer speelruimte dan in een eend. Bovendien heeft ie iets meer technische know-how geloof ik, ik doe het liever zo "simpel" mogelijk
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer: