stotteren van de motor
stotteren van de motor
mijn 2cv stotterd, dit gebeurt niet op de snelweg maar het ontstaat als ik van de snelweg afkom, en de bebouwde kom binnen rij, hij gaat dan stotteren en slaat op een gegeven moment ook af.
contact punten zijn goed, bougies vernieuwd, inlc de kabels.
bobine is vervangen , zodra hij er mee stopt zet ik er een andere bobine op en dan loopt ie weer, als hij er dan weer stopt zet ik de oude bobine er weer op en dan loopt ie weer.
de bobine is hand warm, de spanning naar de bobine is 13 volt.
wie weet wat er aan de hand is mijn mijn 2cvtje
contact punten zijn goed, bougies vernieuwd, inlc de kabels.
bobine is vervangen , zodra hij er mee stopt zet ik er een andere bobine op en dan loopt ie weer, als hij er dan weer stopt zet ik de oude bobine er weer op en dan loopt ie weer.
de bobine is hand warm, de spanning naar de bobine is 13 volt.
wie weet wat er aan de hand is mijn mijn 2cvtje
Dit forum is om elkaar te helpen met dit soort dingen dus stel gerust vragen enzo.
Ben benieuwd of het de bobine blijkt te zijn. Komt vaker voor namelijk, vooral als ie warm wordt gaat ie minder goed functioneren. En de twee bobines die je gebruikt gaan als ze warm worden het minder goed doen.
Ben benieuwd of het de bobine blijkt te zijn. Komt vaker voor namelijk, vooral als ie warm wordt gaat ie minder goed functioneren. En de twee bobines die je gebruikt gaan als ze warm worden het minder goed doen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Heb er een andere bobine in gezet , ging hij weer als de brandweer, maar toen ik weer in de beboude kom was begon het weer eerst heel langzaam maar het werd steets erger Stotteren en inhouden{ vroeger zijden ZE opschool dat gaat van zelf over als HIJ wat ouder wordt, Maar bij mijn kind is het net anders om{ als ik dan bij de DOKTER kom gaat hij als de brandweer , je moet zeker 20 km rijden en dan in de stad gaan rijden, dan gaat het Kind stotteren. Wie o wie helpt mijn KIND van het stotteren af, alles hebben we geprobeerd, Het moet toch mogelijk zijn om ons KIND zonder stotteren door het leven te laten gaan,of moet ik profesjenele hulp in roepen, MAAR WIE. zonder bij Kwakzalfers te recht te komen. een radeloose vader met een stotteren KIND.
Ik ben vandaag bij Wout in lisse geweest. Voor de deur hield hij er weer mee op. Wout heeft even gekeken en dacht dat het aan de puntjes of condensator lag. Een en ander uit elkaar gehaald en zei: O, ik zie het al er zit BAGGER op. ( BAGGER zei ik, alles is brandschoon) Met BAGGER bedoelde hij inferieure kwaliteit. Hij heeft er originele punten en condensator in gezet en alles netjes afgesteld en lopen als de brandweer. Terug naar huis geen problemen meer ongeveer 15 km. Van wie ik de tip heb gekregen om naar Lisse te gaan weet ik niet meer maar alsnog bedankt. Technisch begrijp ik het niet zo goed. Is er zoveel verschil in originele of namaak onderdelen?
Groetjes Karl.
Groetjes Karl.
- bartje2212
- Regelmatige poster