Even voorstellen!! (CLL Martin)
-
- Heavy user
ach ik heb een special... met 4kante halogeen bakken erop. en bij de weg; ronde vind ik ook niet lelijk... alleen de 4kante net iets mooier. maar dat zal ook wel komen omdat de meesten dit juist niet vinden. hetzelfde met de dyane... dus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.Steffan schreef:wow! mooie eend man!
en de koplampen.. ik vind chromen ronde koplampen zelf ook mooier, en ik heb ook een club, en ja,.. ik ben ook van plan chromen er op te gaan zetten :roll:
sorry pelt en dyane_maniac : P
oh ja.. hier mee wil ik niet de discussie starten wat mooier is, want volgens mij is die al heel vaak gehouden hier
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Regelmatige poster
Hallo Martin!
Echt prachtige foto´s!!Een vriendin van mij heeft dezelfde, alleen nog niet gerestaureerd, ze is er wel mee bezig, ook haar keuze was spierwitte velgen, wat echt supermooi staat bij blue des tropique!
Het is echt een perfect eendje die van jou, ik had er alleen ook nog mooie blauwe stoelbekleding in gedaan, blauw met donkerblauwe strepen ofzo, (raye blue, damier blue, pied de poule blue) dan was ie tot in detail perfect geweest maar das is pure kwestie van smaak.
Verder is ie echt een plezier voor het OOG en voor jou nog meer zelfs denk ik !
Veel plezier ermee!
ow ja heb je niet toevallig foto´s van het interieur??
Groetjes uit limburg....
Echt prachtige foto´s!!Een vriendin van mij heeft dezelfde, alleen nog niet gerestaureerd, ze is er wel mee bezig, ook haar keuze was spierwitte velgen, wat echt supermooi staat bij blue des tropique!
Het is echt een perfect eendje die van jou, ik had er alleen ook nog mooie blauwe stoelbekleding in gedaan, blauw met donkerblauwe strepen ofzo, (raye blue, damier blue, pied de poule blue) dan was ie tot in detail perfect geweest maar das is pure kwestie van smaak.
Veel plezier ermee!
Groetjes uit limburg....
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
- Contacteer:
Tnxz!!:DOmenSinistrum schreef:Hallo Martin!
Veel plezier ermee!
Groetjes uit limburg....
Ja ik zal deze week foto's maken van het interieur.. de bruine/beige stoelen heb ik origineel gehouden, blue des tropiques is ook de originele kleur.. ik heb alleen de deurpanelen met bruine ribstof bekleed.. dat ziet er best stoer uit! Maar ik post deze week nog foto's!
kijk eindelijk weer ens iemand met de echte kleur!!. neej grapje ik vind hem inderdaad echt gaaf. de mijne ziet er net zo uit alleen is dat nog de eerste lak. trouwens ik ben er nog niet uit wat ik mooier vind. ik vind mijn gespoten lampjes ook wel wat hebben. zoek eens watinfo op over het verleden van de kleur is best grappig. ik had begrepen dat het vroeger DE race kleur was van citroën en Frankrijk. en het schijnt zo te zijn (wat mij is verteld) dat daarom renault nog steeds dat blauw heeft op haar f1 wagen.
C'est une bonne voiture
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
super mooi karretje netes gerestaureert hoor . mn complimenten.
welkom op dit forum.

welkom op dit forum.

NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- De Forumbelg
Dat is volgens mij toch echt niet Bleu De Tropiquewouter87 schreef:kijk eindelijk weer ens iemand met de echte kleur!!. neej grapje ik vind hem inderdaad echt gaaf. de mijne ziet er net zo uit alleen is dat nog de eerste lak. trouwens ik ben er nog niet uit wat ik mooier vind. ik vind mijn gespoten lampjes ook wel wat hebben. zoek eens watinfo op over het verleden van de kleur is best grappig. ik had begrepen dat het vroeger DE race kleur was van citroën en Frankrijk. en het schijnt zo te zijn (wat mij is verteld) dat daarom renault nog steeds dat blauw heeft op haar f1 wagen.

Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963