ff voorstellen (Was: Leeftijd?)

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Gebruikersavatar
Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 17:27
Locatie: Nijmegen

Bericht door Teun » ma 26 jan, 2004 22:17

Kleur is toch prima..
Finisching touch misschien maar die Bellen.?? op de motorkap maken de eend wel speciaal..

En dat was de bedoeling van de eend ook toch... :D
Wat brengt morgen.???

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » ma 26 jan, 2004 23:14

racerworx schreef: Wie weet komt er nog wel eens een Eendje bij. Als iemand wat aanbiedt kan ik moeilijk weigeren, toch? :lol:

Arne
Kijk eens bij de markt op deze site of marktplaats.nl.

Daar worden er genoeg aangeboden!!! :wink: Of moeten ze de eend tot voor je deur brengen. :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
nikkigioa
Beginner
Beginner
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 00:42
Locatie: Lisse

Bericht door nikkigioa » ma 26 jan, 2004 23:41

Tja... ehh... die bellen... dat zijn eigenlijk allemaal clowns-neuzen :oops: Op de motorkap staat een clownshoofd maar die kan je niet zo goed zien. Hij was eerst van een winkeltje dat "dansen met de Clown"heet vandaar(ik rijd nu dus met flinke reclame rond :D ) Het maakt hem inderdaad wel heel speciaal, vooral bij kinderen onder de 5, wehehe...

Pieter
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 17:22
Locatie: Eend in Delft, Aca in Maastricht

Bericht door Pieter » ma 26 jan, 2004 23:56

Hoe opvallender de eend, des te meer plezier het rijden...

Mocht ik ooit een clowns-eend tegen komen, weet ik tenminste naar wie ik zwaai!
Eend goed, al goed.

racerworx
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 23 jan, 2004 16:53
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door racerworx » di 27 jan, 2004 09:20

Punky schreef:Daar worden er genoeg aangeboden!!! :wink: Of moeten ze de eend tot voor je deur brengen. :lol:
Nee, dat niet, maar omdat ik deze week al onze tweede auto koop, mag het eigenlijk niets kosten... Ophalen is dan geen probleem :roll:

Ik had vroeger een kennis die er twee achter een schuur had staan. Maar volgens mij zijn die allebei door vandalisten gesloopt... :(

We zien wel, alles op z'n tijd.

Arne

Frank Kam
Beginner
Beginner
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 1 feb, 2004 14:56
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Frank Kam » zo 1 feb, 2004 15:08

:D Ach, even voorstellen is altijd leuk. Ik ben 38, mijn eend wordt 42 en mijn laatste aanwinst is een Dyane6 van 20 jaar. Verder heb ik nog een Dyane4 uit 1969, een AMI6 break club uit 1969 en een AMI8 berline, maar die staat nog in Frankrijk.

Ik heb altijd meer met Dyanes gehad dan met eenden, ben een aantal jaar voorzitter van de Dyane Vereniging Nederland geweest. Maar ja, je moet niet te een(d)kennig zijn! Sinds ik me met mijn website bezig hou (citroendyane.nl) krijg ik ook steeds meer zin om leuke dingen te gaan doen met de auto's. Eerste activiteit: Reims op 13 maart en de "geboorte" van de Franse Dyaneclub!

Gebruikersavatar
respect the duck
Beginner
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 2 feb, 2004 15:28
Locatie: eindhoven

Bericht door respect the duck » ma 2 feb, 2004 15:44

hoi mijn naam is maarten en ben 18 jaartjes jong en heb sins n maandje n eend gekocht, mn eerste auto. t beestje is wel iets ouder dan ik, 23 jaartjes jong maar ik bn er super blij mee. ik heb al wel wat probleempjes me gehad. de eerste dag brak de beugel van mn startmoter af dus heel t motertje en versnellingsbakje er uit en laten lassen. 2 weken later, alles weer in elkaar n weer rijdend gemaakt 2 weekjes kunnen rijden!!! eergisteren blijkbaar de schroef waar dat koel propellertje mee vastzat losgetrild en dus tegen t roostertje aangekjomen en helemaal verbrijzeld. kwam ik gisteren achter toen ik op de snelweg reed en mn motor dus echt heel matig koelde en er rook in t wagentje kwam. naar huis gesleept en nu ff dat ding vervangen.... al met al redelijk wat peg voor n beginner maar ik ben nog helemaal gek van mn echt lelijke eendje!!!

Eminence Grise
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 846
Lid geworden op: di 30 dec, 2003 16:36
Locatie: Valkenburg ad Geul

lEEFTIJD

Bericht door Eminence Grise » ma 2 feb, 2004 20:05

Ik ben Joop, sinds enkele dagen 49 jaren jong. Heb sinds kort een Charleston, grijs, bouwjaar '84. Moet nog op kentekenkeuring met haar dus kan nog niet rijden. Van '82 tot '88 heb ik al eend gereden. Heb mijn motor verkocht om eend te kunnen rijden. Besmetting kwam eigenlijk weer via mijn zoon Tom (Duckpower) toen hij zijn eend kocht. Een soort vogelgriep ???
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » ma 2 feb, 2004 23:06

respect the duck schreef:hoi mijn naam is maarten en ben 18 jaartjes jong en heb sins n maandje n eend gekocht, ...!
Leuke foto Maarten, maar zou je hem iets kleiner willen maken aub. Dan verschuift het forum niet zo erg.

Alvast bedankt. :wink:

Aan alle nieuwe leden: Welkom op het forum. :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Re: lEEFTIJD

Bericht door Punky » ma 2 feb, 2004 23:12

Charlotte schreef:Besmetting kwam eigenlijk weer via mijn zoon Tom (Duckpower) toen hij zijn eend kocht. Een soort vogelgriep ???
Klinkt herkenbaar!!!

Of niet P. Senior??? :wink: Die nog steeds een mehari in de wacht heeft staan ivm de eend van zijn zoon. :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 17:27
Locatie: Nijmegen

Bericht door Teun » di 3 feb, 2004 00:01

respect the duck schreef:hoi mijn naam is maarten en ben 18 jaartjes jong Bla Bla Bla Bla Bla al met al redelijk wat peg voor n beginner maar ik ben nog helemaal gek van mn echt lelijke eendje!!!
Welkom , leuke eend mijn eerste auto was ook een eend Voor velen hier waarschijnlijk....

Hij mag echter wel iets kleiner............
Wat brengt morgen.???

betty
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 28 mar, 2004 21:36
Locatie: Who Cares

Bericht door betty » zo 28 mar, 2004 22:15

HALLO! Ik ben Betty, (nog) 38, en nu eindelijk in het bezit van een AMI-8 confort. Mijn eerste ervaring met de citro was de AMI-8 van mijn vader, via hem ben ik besmet geraakt,(op 8jarige leeftijd).
Ik heb een witte acadyane, charleston en 2cv club (rood :roll: ) gehad. Mijn AMI was rouge géranium, oftewel knaloranje. Hij was met de hand op de meeste plaatsen overgeschilderd, en omdat ik mijn vorige eend eigenlijk zwart wilde hebben (gek op zwart) maar dus net op de valreep eindelijk de kans op deze AMI kreeg moest deze oude heer (1971) er aan geloven. Ik heb hem met de hand (rollertje) matzwart gekalkt. De binnenkant moet nog gematcht worden, en ik denk dat ik bij de Americanenboer een dikkere bumper haal, onze "andere"auto is een dodge ram van 250 dus daar kom ik ook wel eens :twisted: wij houden van uitersten(2cilinder/8cilinder)Afbeelding
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!

Joos
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1060
Lid geworden op: za 17 mei, 2003 21:40
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Bericht door Joos » ma 29 mar, 2004 13:05

Teun schreef: Welkom , leuke eend mijn eerste auto was ook een eend Voor velen hier waarschijnlijk....

Hij mag echter wel iets kleiner............
Zo groot is een eend toch ook weer niet?? :wink:
1977 Mehari

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » di 30 mar, 2004 11:00

Welkom enzoo :D

Ennuh, er bestaan ingekorte Eenden hoor. Het zijn er echter niet zo veel ...
Afblijven.

betty
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 28 mar, 2004 21:36
Locatie: Who Cares

Bericht door betty » di 30 mar, 2004 22:31

Ja en er bestaan ook uitgerekte limo eenden makkelijk voor de hond!!!
Afbeelding :wink: :wink: :wink: :wink:
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!

Plaats reactie