ben ik ook zeer nieuwsgierig naar..heb wel een foto van de filmer...sellavie schreef:zijner filmpjes dan, MB? waar?
Ik heb het erg leuk gevonden, vond het leuk om te organiseren, ook wel lastig om te organiseren...was kapot na afloop, maar in mijn nopjes met de grote opkomst en de 'inhakers' als onseendje2 en handjes die erbij kwamen.
Voor een eerste meeting in Den Haag en mijn eerste meeting en mijn eerste georganiseerde meeting kijk ik terug op een 'bijna' vlekkeloos verlopen dag met fijn weer..open dakjes, glow in the dark sleutelhangertjes, o o den haag lied....en veel foto's!!!
Kortom, wij (Ries en ik) hebben het erg leuk gehad..vond de plekken waar we gestopt zijn erg leuk, heb de indruk dat jullie de leukste plekken van Den Haag gezien hebben, tot aan de boulevard aan toe en dat we behoorlijk bij elkaar gebleven zijn...ik heb het erg naar mijn zin gehad..met dank aan tips en trucs van mede forumleden, en iedereen die de afgelopen weken mijn rare vragen heeft moeten aanhoren en me daar mee heeft geholpen...
en persoonlijk vind ik wel dat ik een extra eendje verdiend heb onder mijn naam...