De Grote Beurt VIP
haha, maar ik zat niet eens achterin! daan en judith wel, die hebben het heel koud gehad, en zijn niet ziek geworden, en ik had een sjaal om en jas aan : P..
ik meende jou ook met open dak gezien te hebben
en dankje ik vind et ook een super kleur!
als mijn eendje nou nog es zo mooi en perfect was als jouwe
ik meende jou ook met open dak gezien te hebben
en dankje ik vind et ook een super kleur!
als mijn eendje nou nog es zo mooi en perfect was als jouwe
- Malle Babbe
- Moderator
- Berichten: 1323
- Lid geworden op: wo 26 jan, 2005 23:57
- Locatie: Wormer
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 856
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 09:19
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Ik vind het leuk dat ze in ieder geval geen burton gemaakt hebben, dat ze er nog iets origineels van gemaakt hebben, maar oef, wat is dat ding lelijk!
en dat bedrag 16500 euro??????
Hoe komen ze erop, en welke gek gaat dat willen betalen????
geen burton is zelfs zoveel waard!!! alsof ik dat zou willen geven aan een burton overgens....not!!!
en dat bedrag 16500 euro??????
Hoe komen ze erop, en welke gek gaat dat willen betalen????
geen burton is zelfs zoveel waard!!! alsof ik dat zou willen geven aan een burton overgens....not!!!
pfff ja man, ben er ook niet erg over te spreken.. en moest dat alles nou de sloot in?
was nog genoeg vanaf te halen
zag ik nou op het laatst dat de wielen tegen de spatborden zaten te tikken tijdens het rijden?
en ik wens degene nu al succes die daar nog de kleppen van wil stellen : P aangezien ze de originele motor hebben gehouden zal dat toch een keer moeten gebeuren
was nog genoeg vanaf te halen
zag ik nou op het laatst dat de wielen tegen de spatborden zaten te tikken tijdens het rijden?
en ik wens degene nu al succes die daar nog de kleppen van wil stellen : P aangezien ze de originele motor hebben gehouden zal dat toch een keer moeten gebeuren
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 18:37
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Ik denk eigenlijk dat deze auto niet lang mee gaat.
Je krijgt natuurlijk heel veel dingen niet te zien in dat uurtje, maar ik vond ze vrij onprofessioneel te werk gaan: eerst al een eend kopen zonder te weten dat het chassis slecht was; i.p.v. aan het grote publiek te laten zien dat er de geweldige mogelijkheid is om een splinternieuw galva chassis te kopen.... kopen ze voor veel te veel geld een 2e hands chassis.
I.p.v dat ze de basis gaan behandelen met antiroest... gaan ze eerst een subframe erop lassen (naar mijn mening ook veel te vierkant). En dan is het dus nog maar de vraag of de maat van de wielen, de spatborden etc. etc. geen problemen op gaan leveren bij een grote uitslag van de draagarmen.
Doe mij maar een burton, mooie rondingen, kloppende lijnen... en nog meer 2cv dan dit ding.
En oja, de motor zou niet meer klinken als een 2cv; als ik mijn uitlaat er onder weg gooi komt het in de buurt maar dit vond ik echt niet klinken; te hard en dof (volgens mij komt hij daar mee ook nog eens niet door de keuring)
Je krijgt natuurlijk heel veel dingen niet te zien in dat uurtje, maar ik vond ze vrij onprofessioneel te werk gaan: eerst al een eend kopen zonder te weten dat het chassis slecht was; i.p.v. aan het grote publiek te laten zien dat er de geweldige mogelijkheid is om een splinternieuw galva chassis te kopen.... kopen ze voor veel te veel geld een 2e hands chassis.
I.p.v dat ze de basis gaan behandelen met antiroest... gaan ze eerst een subframe erop lassen (naar mijn mening ook veel te vierkant). En dan is het dus nog maar de vraag of de maat van de wielen, de spatborden etc. etc. geen problemen op gaan leveren bij een grote uitslag van de draagarmen.
Doe mij maar een burton, mooie rondingen, kloppende lijnen... en nog meer 2cv dan dit ding.
En oja, de motor zou niet meer klinken als een 2cv; als ik mijn uitlaat er onder weg gooi komt het in de buurt maar dit vond ik echt niet klinken; te hard en dof (volgens mij komt hij daar mee ook nog eens niet door de keuring)
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Malle Babbe
- Moderator
- Berichten: 1323
- Lid geworden op: wo 26 jan, 2005 23:57
- Locatie: Wormer
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 18:37
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Tja kritisch.. die mensen van veronica kunnen er ook niks aan doen dat ze het fenomeen eend anders interpreteren zoals wij forumleden dat doen.
Dus inderdaad bevooroordeeld, maar ook zonder 2cv zou ik het nog een lelijk ding hebben gevonden. Het lijnenspel klopt niet. Ook niet voor een volkswagenliefhebber, of sportauto liefhebber denk ik.
Dus inderdaad bevooroordeeld, maar ook zonder 2cv zou ik het nog een lelijk ding hebben gevonden. Het lijnenspel klopt niet. Ook niet voor een volkswagenliefhebber, of sportauto liefhebber denk ik.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
hij wordt straks op tv voor een goed doel geveild, ik denk dat we nog versteld gaan staan van het bedrag waarvoor hij verkocht gaat worden. maar inderdaad, was is het lelijk geworden .Flying Duckman schreef: en dat bedrag 16500 euro??????
Hoe komen ze erop, en welke gek gaat dat willen betalen????
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 856
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 09:19
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Mijn vrouw was op mij aan het mopperen dat ik zo op hun aan het mopperen was
Zonde dat het chassis de sloot in verdween, waarschijnlijk hadden een paar bougies en contactpunten genoeg geweest om hem weer aan de praat te krijgen.
Ik denk dat ze voor een ander onderstel hebben gekozen omdat ze niet de kennis hadden om een chassis om te bouwen. Het scheelde hun erg veel tijd.
Om inderdaad dat buizenchassis, met verschillende maten buizen, op het chassis te lassen vond ik niet slim. Zeker niet omdat het een 2e hands chassis was, wat al buiten stond toen ze hem ophaalden. Dus over een jaar of wat is het chassis doorgezakt en kan de complete auto van 16500 euro de sloop op.
Mijn 2CV kan net zo klinken, haal de tweede demper weg en je bent er. Alleen klonk het alsof de uitlaat lek was
Die taxatie snap ik ook niet helemaal, waar hebben ze op getaxeerd? Ik zat zelf rond de 6500 euro te denken, juist door het interieur wat ze gedaan hadden, ik had ook de technische staat bekeken en hoe het was gebouwd.
Ze hadden het erover dat een RDW goedkeuring geen probleem was, daar ben ik wel nieuwschierig naar. Want dan zou je zomaar alles kunnen bouwen!
Zonde dat het chassis de sloot in verdween, waarschijnlijk hadden een paar bougies en contactpunten genoeg geweest om hem weer aan de praat te krijgen.
Ik denk dat ze voor een ander onderstel hebben gekozen omdat ze niet de kennis hadden om een chassis om te bouwen. Het scheelde hun erg veel tijd.
Om inderdaad dat buizenchassis, met verschillende maten buizen, op het chassis te lassen vond ik niet slim. Zeker niet omdat het een 2e hands chassis was, wat al buiten stond toen ze hem ophaalden. Dus over een jaar of wat is het chassis doorgezakt en kan de complete auto van 16500 euro de sloop op.
Mijn 2CV kan net zo klinken, haal de tweede demper weg en je bent er. Alleen klonk het alsof de uitlaat lek was
Die taxatie snap ik ook niet helemaal, waar hebben ze op getaxeerd? Ik zat zelf rond de 6500 euro te denken, juist door het interieur wat ze gedaan hadden, ik had ook de technische staat bekeken en hoe het was gebouwd.
Ze hadden het erover dat een RDW goedkeuring geen probleem was, daar ben ik wel nieuwschierig naar. Want dan zou je zomaar alles kunnen bouwen!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
Tja ik viel halverwege de show in en toen dacht ik eerst best een nette bak!
Maar helaas kwam ik gauw terug op die conclussie! Als je hem vannuit een bepaalde hoek film ziet ie er niet on aardig uit maar dan moet je goed je best doen!! Maar agjeee zech wat zonde!! Ik had het hier boven staande nog niet eens gelezen en wist niet eens hoe knullig het ding gebouwd is maar toen vond ik het al een niet zo'n mooie kitkar (zelfbouw)!!
Maar ja we zullen zien wat het op gaat leveren!! en misschien zien we het ding wel terug op meetings en kunnen we hem is in't echt aanschouwen!!
Ben ook idd wel benieuwd hoe dat gaat verlopen met de keuring!! want er werdt gezecht dat ie nu 1000 euro minder waard is omdat er geen keurin op zit!! volgens mij is dat ding zonder RDW keuring geen bal waard namelijk! want kan je er dan mee??? in je schuur zetten en over je eigen terein rijden!!!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat rijdt als je helemaal van achter zit zoals bij dat ding!!
Maar helaas kwam ik gauw terug op die conclussie! Als je hem vannuit een bepaalde hoek film ziet ie er niet on aardig uit maar dan moet je goed je best doen!! Maar agjeee zech wat zonde!! Ik had het hier boven staande nog niet eens gelezen en wist niet eens hoe knullig het ding gebouwd is maar toen vond ik het al een niet zo'n mooie kitkar (zelfbouw)!!
Maar ja we zullen zien wat het op gaat leveren!! en misschien zien we het ding wel terug op meetings en kunnen we hem is in't echt aanschouwen!!
Ben ook idd wel benieuwd hoe dat gaat verlopen met de keuring!! want er werdt gezecht dat ie nu 1000 euro minder waard is omdat er geen keurin op zit!! volgens mij is dat ding zonder RDW keuring geen bal waard namelijk! want kan je er dan mee??? in je schuur zetten en over je eigen terein rijden!!!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat rijdt als je helemaal van achter zit zoals bij dat ding!!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
ik heb een triumph spitfire gehad, zit je ook net voor de achterwielen, is een vreemde gewaarwording in bochten, wel leuk.Green-Duckman schreef:Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat rijdt als je helemaal van achter zit zoals bij dat ding!!
fotootje van de spitfire (die cadillac daarachter was ook van mij):
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break