

Als dat ding een kenteken krijgt zit er een steekje los bij de RDW. Je moet toch eerst botsproeven doen met een nieuw model


je zit er naast want de eend heeft een los chassis welke voldoet aan de eisen. daarom wordt de eend net zo als de kever gebruikt om er van alles op te bouwen. Dus uitstekende delen, verlichting, remmen en dat soort dingen zijn dan van belang en de deugdelijkheid van het werk.Jeroen-citroen schreef:Dat is geen auto meer. het is nu de ultieme zeepkist voor kinderen
![]()
Als dat ding een kenteken krijgt zit er een steekje los bij de RDW. Je moet toch eerst botsproeven doen met een nieuw modelof zit ik ernaast
Ok bedankt voor je uitlegbackfire schreef:je zit er naast want de eend heeft een los chassis welke voldoet aan de eisen. daarom wordt de eend net zo als de kever gebruikt om er van alles op te bouwen. Dus uitstekende delen, verlichting, remmen en dat soort dingen zijn dan van belang en de deugdelijkheid van het werk.Jeroen-citroen schreef:Dat is geen auto meer. het is nu de ultieme zeepkist voor kinderen
![]()
Als dat ding een kenteken krijgt zit er een steekje los bij de RDW. Je moet toch eerst botsproeven doen met een nieuw modelof zit ik ernaast