even voorstelen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
maak je geen zorgen over de warmte van je radio. Je gebruikt hetgene wat de meeste warmte genereert niet van die radio, namelijk de interne versterker.
Omdat die versterker in de radio normaal veel werk moet verzetten om de speakers aan te sturen wordt het erg warm. Maar hij gaat alles via externe versterkers doen, dus komt helemaal goed.
Greatnix Spookeend
Omdat die versterker in de radio normaal veel werk moet verzetten om de speakers aan te sturen wordt het erg warm. Maar hij gaat alles via externe versterkers doen, dus komt helemaal goed.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb onder mijn radiobak een ventilatortje van een computer gehangen. Deze zijn klein en 12V. Sluit ze aan op de schakeldraad van je versterker en hij draait alleen als de radio aanstaat. Sindsdien nooit geen problemen meer gehad met de koeling van de radio.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dan kom ik vanmiddag wel es ff langs om te zien hoe je het eraf hebt gebracht.
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
heey allemaal.
mijn eendje is eindelijk goedgekeurt . heeft wel even geduurt voor hij goed was vanwege remmen en co2 waar die de eerste keer op afgekeurt is. maar ik kan nu teminste rondscheuren. wat ik al 2 dagen lekker aan het doen ben . hij is nog niet helemaal af, maar dat komt in de loop van de tijd wel. moet nu eerst weer even sparen.
greets dukw
mijn eendje is eindelijk goedgekeurt . heeft wel even geduurt voor hij goed was vanwege remmen en co2 waar die de eerste keer op afgekeurt is. maar ik kan nu teminste rondscheuren. wat ik al 2 dagen lekker aan het doen ben . hij is nog niet helemaal af, maar dat komt in de loop van de tijd wel. moet nu eerst weer even sparen.
greets dukw