Gespot!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Van de week dezelfde eend frontaal tegemoet gereden (neehee geen botsing) en ik heb gezwaaid en geknipperd vanuit Kwakkwak ... maar denk maar niet dat de bestuurder dat wilde zien hoor .... keek strak langs me heen.hanzzl schreef:Donderdag 15 maart, Bergweg te Zeist, rode eend met kenteken PG-85-ZZ Om ongeveer 08.30 uur.
En dat is dan je plaatsgenoot.

Gelukkig kan het ook anders. Gisteren had ik de eend op de stoep bij Appie Happie in Den Dolder geparkeerd. Altijd een leuke mix van superkakkers met veul te veul geld en kapsones uit Bilthoven Noord en Bosch en Duin en de suisidale clienten van de Willem Arntzhoeve.

Maar goed, ik stap uit en een kakmadame komt naar me toe (aardappel in de mond) "Meneer, ik ruik olie!"
Ik zeg: "Oh, dat is heel normaal mevrouw, je ruikt altijd wel iets in een eend."
Zij: "Nou, ik zou maar uitkijken als ik u was, ik heb daar een neus voor!"
Vanuit m'n ooghoek zie ik dat ze zelf Citroen rijdt en hoor haar zeggen: "Maar hij is wel prachtig hoor! Heb ik ook eens gehad."
En weet je, het stomme is, je gaat toch twijfelen ... dus thuis gekomen de motorkap open en jawel, oliespoor op de reserveband (die zit daar bij mij op een beugel). Had de muts dus wel gelijk.

Laatst gewijzigd door Hanzzl69 op vr 6 apr, 2007 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
We moesten in Utrecht zijn en zochten een goedkope parkeerplek om met de trein in het centrum te komen en toevallig kwamen we daar uit.hanzzl schreef:Hey, wat deed jij bij mij in de buurt?Punky schreef:Vandaag in Bunnik een rood/zwarte Charleston met een opgelapt dak en wat achterstallig lakwerk.
De route naar Citromobile voorverkennen?
We stonden geparkeerd voor de importeur van de Rapido, dus het was een heel speciaal moment.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ja logisch, je gaat niet naar Den Bosch voor die gratis parkeerplek en stapt daar in de trein die je in een half uur in de binnenstad van Utrecht brengt. Veel te omslachtig. Ik zou het precies zo gedaan hebben! Gewoon de A2 op en maar zien waar je uitkomt. 

Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Moderator
Gisteren 17.55, snelweg d'Bosch-Oss/Nijmegen, ter hoogte van Rosmalen een rode 2cv met bebaarde meneer (richting Oss) en vijf minuten later op de N65 ter hoogte van Vught een erg mooie wit-rode Dolly (richting d'Bosch).
Daar zat ik dan in mijn Peugootje..
Daar zat ik dan in mijn Peugootje..

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Jeroen-citroen
- Moderator