Knakkend/knarsend geluid linksvoor
Knakkend/knarsend geluid linksvoor
Ik heb al een tijdje een beetje raar knakkend/knarsend geluid (kan het even niet beter omschrijven) als ik over een drempel rijd of als ik uit een bocht naar rechts komt (en de wagen terugveert naar horizontaal).
De veerpotten etc. zouden het niet mogen zijn, die zijn helemaal uit elkaar gehaald en inevet etc. Wat zou het kunnen zijn?
En by the way, waar is Gerard eigenlijk? Lang niet meer gezien, is ie op vakantie?
De veerpotten etc. zouden het niet mogen zijn, die zijn helemaal uit elkaar gehaald en inevet etc. Wat zou het kunnen zijn?
En by the way, waar is Gerard eigenlijk? Lang niet meer gezien, is ie op vakantie?
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Hoi,
Ik weet ook niet waar Gerard is.
Wel weet ik dat mijn Eend ook knarst en kraakt, maar dat is gewoon volgens mij gewoon droogte van mijn veerpotten.
Ik maak me er in ieder geval niet druk om, eigenlijk zou er wat rinicusolie in moeten.
Heb je de schuifstukken van je aandrijfassen wel doorgesmeerd?
Hoewel ik niet weet of deze gaan kraken en knarsen als ze niet vet meer zijn.
Ik weet ook niet waar Gerard is.
Wel weet ik dat mijn Eend ook knarst en kraakt, maar dat is gewoon volgens mij gewoon droogte van mijn veerpotten.
Ik maak me er in ieder geval niet druk om, eigenlijk zou er wat rinicusolie in moeten.
Heb je de schuifstukken van je aandrijfassen wel doorgesmeerd?
Hoewel ik niet weet of deze gaan kraken en knarsen als ze niet vet meer zijn.
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Heb even gekeken..
Velgen zien er aan de binnenkant netjes uit, dus dat kan het niet zijn
Wel zit linksvoor het spatbord wat dicht op de draagarm.
Heb beetje met de eend bewogen (niet te veel... ze kijken mee)... maar hoorde toen niks.
Maar ik verdenk dus het spatbord!
Velgen zien er aan de binnenkant netjes uit, dus dat kan het niet zijn
Wel zit linksvoor het spatbord wat dicht op de draagarm.
Heb beetje met de eend bewogen (niet te veel... ze kijken mee)... maar hoorde toen niks.
Maar ik verdenk dus het spatbord!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
-
- Veelvuldig poster
Het is wel knak en kraak op het forum... dit is al het derde topic in korte tijd...
Het oog van je trekstang (van de vering) is wellicht ingesleten door het kantelmes. Dat kan een tik geven. Even goed controleren anders breekt hij opeens.
En als het dat niet is zie verder bijv. http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... php?t=4936
Het oog van je trekstang (van de vering) is wellicht ingesleten door het kantelmes. Dat kan een tik geven. Even goed controleren anders breekt hij opeens.
En als het dat niet is zie verder bijv. http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... php?t=4936
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Als ik er toch 2x per dag langs loopJesse schreef:@Tom: jij speciaal voor de on-site
morgen weer een dag..
vrijdag en zaterdag zie ik m helaas niet, of je moet to 20:00 overwerken
Oja, je linkervoorspatbord voorzichtig loshalen. Het bevestigingsplaatse onderaan bij de dorpel zat volgens mij niet meer 100% vast aan het spatbord...
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik had vandaag hetzelfde, het bleek de spatbord rand onderaan te wezen die tegen de stabilisatorstang en de draagarm aanliep
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/