Restauratie HK-17-PL (foto's P5)
-
- Heavy user
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Vandaag nog een uurtje bezig geweest.
De tank hangt weer en de tankbrug staat er ook weer op. Heb de tank twee keer in mijn handen gehad, had 'm eerst bovenop de bevestigingslippen gelegd, dan past de tankbrug niet zo goed
De klemmetjes om de remleiding (zag er na het schoonmaken nog prima uit, heb 'm maar in de tectyl gezet dan mag 'ie nog een rondje mee) en de benzineslang kan ik blijkbaar niet hergebruiken. Is het normaal dat die maar één keer te gebruiken zijn? Zijn die makkelijk te krijgen? Ze vallen nu zo uit het gat.
Ik ben wel benieuwd of ik nog weet waar alle boutjes voor zijn hoor
De tank hangt weer en de tankbrug staat er ook weer op. Heb de tank twee keer in mijn handen gehad, had 'm eerst bovenop de bevestigingslippen gelegd, dan past de tankbrug niet zo goed

De klemmetjes om de remleiding (zag er na het schoonmaken nog prima uit, heb 'm maar in de tectyl gezet dan mag 'ie nog een rondje mee) en de benzineslang kan ik blijkbaar niet hergebruiken. Is het normaal dat die maar één keer te gebruiken zijn? Zijn die makkelijk te krijgen? Ze vallen nu zo uit het gat.
Ik ben wel benieuwd of ik nog weet waar alle boutjes voor zijn hoor

2cv6 club (tijdelijk buiten gebruik) 1982 - Xantia 1.9TD Tentation 1997
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Je kunt ook gewoon je scherm draaien hoor, die flatscreens zijn niet zo zwaar meer tegenwoordig
Als je goed kijkt hoe die handige vriend van me het chassisnummer er heeft uitgeslepen (hij wilde het eerst onzichtbaar maken voor het weggooien, kon hem nog net op tijd tegenhouden!) zie je dat de plaat onder de motor aan baklatten is geslepen
Die zijn toch nog wel nieuw te krijgen?

Als je goed kijkt hoe die handige vriend van me het chassisnummer er heeft uitgeslepen (hij wilde het eerst onzichtbaar maken voor het weggooien, kon hem nog net op tijd tegenhouden!) zie je dat de plaat onder de motor aan baklatten is geslepen

Die zijn toch nog wel nieuw te krijgen?
2cv6 club (tijdelijk buiten gebruik) 1982 - Xantia 1.9TD Tentation 1997
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Je zou ook de plaat van een mehari kunnen gebruiken. Deze is groter als het blik onder de eend en ook steviger. Het grote voordeel is wel weer dat deze eronder hangt dmv bouten ipv lassen. Met sleutelen is deze dus makkelijk te verwijderen.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Als je niet veel off-road gaat, dan kun je ook goed zonder.
De mehari platen worden geleverd door Club Cassis. Ik weet niet wat je voor chassis hebt gekocht, maar een chassis van deze firma is al voorbereid zelfs voor de montage van zo'n plaat.
De mehari platen worden geleverd door Club Cassis. Ik weet niet wat je voor chassis hebt gekocht, maar een chassis van deze firma is al voorbereid zelfs voor de montage van zo'n plaat.
PuNk RoCK LosEr