Sirene in je eend
Sirene in je eend
Op marktplaats kwam ik deze advertentie tegen:
Link
Dit leek me wel grappig voor in mn eend. Is dat een beetje realiseerbaar? Kan op het forum weinig tot niets vinden over zoiets in je eend.
Adverteerder had ze niet meer maar zei dat je ze voor een paar eurootjes kon kopen bij Action.
P.S. sorry dat ik de link niet korter krijg
Tom D: gelukkig is het mij wel gelukt
Link
Dit leek me wel grappig voor in mn eend. Is dat een beetje realiseerbaar? Kan op het forum weinig tot niets vinden over zoiets in je eend.
Adverteerder had ze niet meer maar zei dat je ze voor een paar eurootjes kon kopen bij Action.
P.S. sorry dat ik de link niet korter krijg
Tom D: gelukkig is het mij wel gelukt
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hey die heb ik ook pracht ding als je beetje handig mee bent versier je elke meid
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
Die toeters zijn hier geloof ik begin vorig jaar een rage geweest.
Ik heb er ook 1 inzitten, koste iets van 3 euro bij de action en doet het prima!
Vooral de sirene is wel geinig. In bouwen is een fluitje van een cent.
Frank Deusjevoo heeft er nog in gehandeld....... (was niet blij toen k de actionprijs noemde geloof ik)
Ik heb er ook 1 inzitten, koste iets van 3 euro bij de action en doet het prima!
Vooral de sirene is wel geinig. In bouwen is een fluitje van een cent.
Frank Deusjevoo heeft er nog in gehandeld....... (was niet blij toen k de actionprijs noemde geloof ik)
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Ja dat is even oefenen maar dan krijg je er een echte fieeet fieeeuww uit.charleston tuning schreef:hey die heb ik ook pracht ding als je beetje handig mee bent versier je elke meid
Lache!!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
prachtdingen
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Deze toeters zijn idd vrij standaard, wel leuk natuurlijk, maar de toeter die ik zoek is een ouderwetse hoorn van een T-ford! (vraag me niet hoe die klinkt, dat uitdrukken op een toetsenbord is een hele prestatie! )
En wat betreft dat kwaak geluid: waar is die te koop en is die niet in te bouwen als je de eend in zijn achteruit zet! Net als een vrachtwagen, maar dan anders!
En wat betreft dat kwaak geluid: waar is die te koop en is die niet in te bouwen als je de eend in zijn achteruit zet! Net als een vrachtwagen, maar dan anders!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Moderator
Die T-Ford claxon heb ik ooit bij H#lf*rds gekocht. Dat is een enorme lel van een rode toeter die WWRRREUEUHGR doet. Klinkt alleen niet helemaal als de échte oude T-Ford claxon, maar komt redelijk in de buurt. Als je ergens een stockje echt antieke toeters vindt mag je me meelen!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Ik hoor het al helemaal voor me!the Nosepicker schreef:Die T-Ford claxon heb ik ooit bij H#lf*rds gekocht. Dat is een enorme lel van een rode toeter die WWRRREUEUHGR doet.
Nu ik die sirene op marktplaats heb gezien ben ik gelijk verloren: er moet een gek geluid onder die motorkap vandaan komen!!! Maar eens bij de halfords kijken. Of heeft iemand nog zo'n Action ding over?
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
dan kun je ook ff aan het schroefje draaien achterop voor een beter resultaat ik heb em zelf ook al 20 jaar ook op de scooter gebruikt en zit nu nog te dubben of de toeter of de oude schoolbel in te bouwenthe Nosepicker schreef:Die T-Ford claxon heb ik ooit bij H#lf*rds gekocht. Dat is een enorme lel van een rode toeter die WWRRREUEUHGR doet. Klinkt alleen niet helemaal als de échte oude T-Ford claxon, maar komt redelijk in de buurt. Als je ergens een stockje echt antieke toeters vindt mag je me meelen!