Daar zijn we weeeeeeeeeeeeeeeer.
Ok vandaag is de straalcabine zo ver klaar. Alleen nog een keer de naden kitten, maar dat is voor later. Oh en het huidige filter systeem wordt tzt vervangen door een vervangbaar filter. Nu is het een oude vette handdoek, vastgeniet. Als je alles zelf haalt ben je ongeveer 60 euro kwijt. Ik met al mijn restdelen ben nu ongeveer 15 euro kwijt geweest.
Hier zie je de lossen bodem met straalrek, welke opklapbaar is om straalgrit er uit te kunnen scheppen. Daarnaast zie je de zijpanelen. Deze worden met pennen en zo'n borgmoer uit een meubelkast vastgetrokken. De zijwanden vormen dan 1 geheel en kan op de bodem gezet worden. Als laatste de deksel met 4 vleugelmoertjes vastzetten. Ik wilde eerst kofferklemmen gebruiken, maar dat is veel te duur.
Genoeg ruimte voor draagarmen, daar was het tenslotte ook voor gemaakt. Je kunt de draagarm in zijn geheel draaien in de gesloten kast.
Het eindproduct. Met 2 bandjes kun je een looplamp er in hangen welke links via de zijkant er uit komt. De luchtslang komt zoals je ziet via de rechterzijde naar binnen.