Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
-
- Moderator
Mijn eerste auto, gekocht met Italiaans kenteken met grote "DEMOLIZIONE" stempel erop. Ik heb hem volledig gerestaureerd en een Fiat 126 blokje erin gelepeld en er belachelijk veel mee gereden, tot ik een eend kocht.
Staat helaas (tijdgebrek) al enige jaren op bokjes geduldig te wachten.
Hier op 'wereldreis' in een boomgaard in Les Alpilles (Provence)

Staat helaas (tijdgebrek) al enige jaren op bokjes geduldig te wachten.
Hier op 'wereldreis' in een boomgaard in Les Alpilles (Provence)

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ik moet hier een wijziging doorgeven in mijn autobestand.
Ik heb mijn door velen hier op het forum vervloekte Opel vectra 2.5 V6 automaat wegens omstandigheden moeten verkopen. Na een tijd denken en zoeken wilden we eerst een panda gaan kopen (mijn vrouw wil geen 2e eend
). Ook een leuke simpele en karaktervolle auto. Maar die is het toch niet geworden omdat we tegen iets anders aanliepen van het spreekwoordelijke oude baasje. Een Opel vectra A 1.6 en dat is een heel stuk goedkoper dan de V6 en daar ging het om. Hierbij een plaatje

Ik heb mijn door velen hier op het forum vervloekte Opel vectra 2.5 V6 automaat wegens omstandigheden moeten verkopen. Na een tijd denken en zoeken wilden we eerst een panda gaan kopen (mijn vrouw wil geen 2e eend

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Beginner
- André Post
- Heavy user
Alleen de dorpels en achterscherm randen willen wel eens doorrotten.Punky schreef:Wijs besluit.
De Vectra A's gaan lang mee zonder te veel gezeik. Alleen is het wel een doorsnee papa-auto he.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Elke wasbeurt deze plekken even goed schoonmaken doet wonderen. Mijn Vectra had hier geen roest. De garage stond hier ook van te kijken.André Post schreef:Alleen de dorpels en achterscherm randen willen wel eens doorrotten.Punky schreef:Wijs besluit.
De Vectra A's gaan lang mee zonder te veel gezeik. Alleen is het wel een doorsnee papa-auto he.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!