DG Ignition of 123 ignition!?????? 125 euro of 160?
na 1 DG en 1 123 EVO zonder de vacuüm vervroegeing en daarna mét vacuumvervroeging gestest te hebben op hetzelfde blok, wil ik géén DG meer zien!
123 zonder vacuumvervroeging is dus (op de juiste stand) gelijk aan de gewone 123: hier al duidelijk verschil met de DG. 123 met vacuumvervroeging aangesloten geeft een nog (veel) mooier resultaat.
Ik heb de 123 en de dg opengemaakt. Ik was niet te spreken over de inhoud en het ontwerp van de DG.
(voor wat het waard is)
123 zonder vacuumvervroeging is dus (op de juiste stand) gelijk aan de gewone 123: hier al duidelijk verschil met de DG. 123 met vacuumvervroeging aangesloten geeft een nog (veel) mooier resultaat.
Ik heb de 123 en de dg opengemaakt. Ik was niet te spreken over de inhoud en het ontwerp van de DG.
(voor wat het waard is)
Ami 8 break
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
- Contacteer:
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: za 13 mei, 2006 14:57
- Locatie: Zeist
zal ie wel goedkoop kunnen inkopen bij de leverancier waar hij de rest van de spullen ook koopt, 123 gaat via een andere weg, kost meer moeitethomaaas schreef:ik heb n DG gekocht in kraggenburg maar nog geen ervaringen want t blokje zit r nog niet in. Kraggenburg heeft altijd DG's zei hij, ik weet niet waarom.
Ami 8 break
-
- Gebruiker
- Berichten: 126
- Lid geworden op: di 26 jun, 2007 14:02
- Locatie: Kraggenburg
- Contacteer:
1. Ron (de eendenboer in Kraggenburg) heeft liever DG omdat hij 123 lastiger te monteren en af te stellen vind.thomaaas schreef:ik heb n DG gekocht in kraggenburg maar nog geen ervaringen want t blokje zit r nog niet in. Kraggenburg heeft altijd DG's zei hij, ik weet niet waarom.
2. Hij kent Wim van de W-Ignition persoonlijk en De Graaf (de commercieel uitbater van de W-Ignition (lees DG)) is een van zijn vaste leveranciers.
3. De DG is goedkoper en werkt net zo perfect als de 123 dus waarom de meerprijs betalen ?
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
1: mooi verhaal maar meer ook nietWim van den Bergh schreef:
1. Ron (de eendenboer in Kraggenburg) heeft liever DG omdat hij 123 lastiger te monteren en af te stellen vind.
3. De DG is goedkoper en werkt net zo perfect als de 123 dus waarom de meerprijs betalen ?
3: garantie, als je na een 1/2 jaar met een kapotte DG(isgeenig)nition staat, kun je naar je ontsteking en je centen fluiten. Albert de Gier geeft je een nieuwe bij terugbrengen van je kapotte.
Ami 8 break
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan
Ik heb mijn 123 voor Zweden maar verwijderd en ga op puntje's die kant op.
Ik kon met de 123 de laatste tijd bobine's blijven wisselen, ze werden allemaal warm, ook op de snelweg, even wachten voor een brug of om te tanken, na het afzetten van de motor kreeg ik hem niet meer aan de praat zonder de bobine te wisselen. soms viel ze uit tijdens stationair draaien.
O ja, heb een nieuwe bobine (2 stuks) nieuwe Equem bougie's en nieuwe kabels en de 123 stond op tijd.
Dat elektronische spul rijd en werkt prachtig als het nieuw is, maar als het ouder word, in mijn geval ca. 6 jaar, komen er blijkbaar toch storinkje's in.
Ik kon met de 123 de laatste tijd bobine's blijven wisselen, ze werden allemaal warm, ook op de snelweg, even wachten voor een brug of om te tanken, na het afzetten van de motor kreeg ik hem niet meer aan de praat zonder de bobine te wisselen. soms viel ze uit tijdens stationair draaien.
O ja, heb een nieuwe bobine (2 stuks) nieuwe Equem bougie's en nieuwe kabels en de 123 stond op tijd.
Dat elektronische spul rijd en werkt prachtig als het nieuw is, maar als het ouder word, in mijn geval ca. 6 jaar, komen er blijkbaar toch storinkje's in.
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
dat is dus ook waarom ik nog steeds puntjes heb werkt uitstekend , want heeft er ook iemand ervaring met 123 over lange en verre afstanden wanneer alles goed heet wordt onder de kap, bij diverse 123 leveranciers durven ze mij niks te garanderen dat het heel blijft
rode 2cv6 club,zwarte lomax variant 4