Even voorstellen: Erik

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Plaats reactie
Ami Super
Beginner
Beginner
Contacteer:

Even voorstellen: Erik

Bericht door Ami Super » do 14 jun, 2007 18:18

Hallo allemaal!

Even voorstellen: Mijn naam is Erik, ik woon (nog) in Delft (maar ga binnenkort naar Rotterdam verhuizen) en ben bezitter van een 2cv, een (mat)zwart-(licht)gele club uit '83. Ik ben al een aantal jaar een niet al te frequent lezer van dit forum, maar ik heb tot nu toe nog niet de behoefte gehad te registreren. Maar het is ook leuk mijn stem te laten horen en auto's te laten zien :)
Een andere reden om me aan te melden is het feit dat ik samen met bekende delftenaar DeeJee een Ami Super heb gekocht, als tweede auto, en vooral om op te knappen. Over het opknappen en de toekomstige avonturen van het voertuig heb ik een website gemaakt, met de lekker duidelijke url www.amisuper.nl , en die moet natuurlijk een beetje worden gepromoot. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening over de auto en de website.
De site is nog wel behoorlijk in aanbouw maar zal in de toekomst worden uitgebreid met meer foto's, een uitgebreider verslag van de restauratie, verhalen, tips en weetjes en wie weet wat nog meer.
Bekijk ook onze site over het opknappen (en meer!) van een Ami Super: www.amisuper.nl

2CV6 Club 1983
de helft van een Ami Super 1973

Jeroen-citroen
Moderator

Bericht door Jeroen-citroen » do 14 jun, 2007 18:56

Welkom op het forum en veel succes met de Ami Super en plezier met de eend
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet

Steffan
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Steffan » do 14 jun, 2007 19:27

Welkom!!
Bij men naam staat wel "bennekom" maar het grootste gedeelte van de tijd ben ik eigenlijk in Delft, om te studeren enzo
misschien zie ik je nog wel es rondrijden!

Ami Super
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door Ami Super » do 14 jun, 2007 19:32

Vast wel, ik rij ook al een poosje rond in Delft. CitroenAZU (van dit forum) heeft me een aantal keer gespot, ik zal kijken of ik de links kan vinden. Waarschijnlijk herken je me wel :)

gevonden:
http://62.95.94.132/gallery/album03/2v796
en
http://62.95.94.132/gallery/album03/2cv908

Tegenwoordig heb ik een beige dakje, en sinds waggel twee witte strepen over de achterruit en de achterklep.
Bekijk ook onze site over het opknappen (en meer!) van een Ami Super: www.amisuper.nl

2CV6 Club 1983

Robbert.
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Robbert. » do 14 jun, 2007 20:54

Welkom!
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's

revi
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door revi » do 14 jun, 2007 21:36

Welkom op het forum! Al heb ik je al enkele malen ontmoet ... is inmiddels al weer even geleden!
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969

Steffan
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Steffan » vr 15 jun, 2007 11:55

Ami Super schreef:Vast wel, ik rij ook al een poosje rond in Delft. CitroenAZU (van dit forum) heeft me een aantal keer gespot, ik zal kijken of ik de links kan vinden. Waarschijnlijk herken je me wel :)

gevonden:
en

Tegenwoordig heb ik een beige dakje, en sinds waggel twee witte strepen over de achterruit en de achterklep.
Ja! die herken ik wel ja! :D
paar keer voor bij zien rijden
nog niet met de witte strepen

ik heb zelfs een keer naar je gezwaaid vanuit mijn eend.. was ongeveer een maand geleden, toen was ik bezig met verhuizen, ik weet niet of je et nog weet, ik reed in een knalgele eend, met 2 vrienden, dat was voor bij de verkeerslichten bij de zuiderpoort C1000!
:D

Ami Super
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door Ami Super » vr 15 jun, 2007 15:05

Steffan schreef:
Ami Super schreef:Vast wel, ik rij ook al een poosje rond in Delft. CitroenAZU (van dit forum) heeft me een aantal keer gespot, ik zal kijken of ik de links kan vinden. Waarschijnlijk herken je me wel :)

gevonden:
en

Ja! die herken ik wel ja! :D
paar keer voor bij zien rijden
nog niet met de witte strepen

ik heb zelfs een keer naar je gezwaaid vanuit mijn eend.. was ongeveer een maand geleden, toen was ik bezig met verhuizen, ik weet niet of je et nog weet, ik reed in een knalgele eend, met 2 vrienden, dat was voor bij de verkeerslichten bij de zuiderpoort C1000!
:D
Dat zou heel goed kunnen, ik rijd daar geregeld en als ik A-types zie rijden zwaai ik ook altijd. Over verhuizen gesproken: Dat ga ik zeer binnenkort ook doen. Vandaag heb ik de sleutels van m'n appartement in Rotterdam ontvangen :)

2CV6 Club 1983

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » za 16 jun, 2007 09:55

Welkom! Leuk project die ami. Veel sterkte met de restauratie, veel rotte meuk zo te zien op je foto's. Cool dat je hiermee aan de slag gaat en er een vette bak van gaat maken! Ben benieuwd naar de vorderingen!!
Dorpels gevuld met kranten, kit en roest.. Vakkundig lapwerk.. ;) Succes!!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Plaats reactie