restauratie azu nummer 2
-
- Las Expert
- Contacteer:
ik had het zelfde in gedachten om die bloemtjes gordijnen te nemen! alleen ik moest van iedereen fryslân gordijen nemen en heb die stof gekregen. Deze komen er eerst denk ik maar ik vind die bloemtjes idee wel weg leuk! meschien even een setje er bij maken!
Helaas heb ik geen plaats meer voor nog een besteller maar ik vind ze echt super die 35o! ach ik heb er toch wel erg lol in die dingen de restaureren dus wie weet doe ik weer een besteleend! het is maar net wat mijn pad kruist!
Helaas heb ik geen plaats meer voor nog een besteller maar ik vind ze echt super die 35o! ach ik heb er toch wel erg lol in die dingen de restaureren dus wie weet doe ik weer een besteleend! het is maar net wat mijn pad kruist!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Regelmatige poster
Siemen,
Als je nog geen bruine richting aanwijzer schakelaar hebt, ik heb een nieuwe voor je meegenomen uit Frankrijk gisteren. Wij waren op een geweldige beurs bij Lac de Madine. Ik had de schakelaar zo maar in mijn handen, nieuw in doos, ik heb hem maar meegenomen (voor weinig). Ik heb van mijn AZU ook nog een gebruikte bruine liggen, ik heb al een nieuwe erin zitten.
Laat het meer weten!
Als je nog geen bruine richting aanwijzer schakelaar hebt, ik heb een nieuwe voor je meegenomen uit Frankrijk gisteren. Wij waren op een geweldige beurs bij Lac de Madine. Ik had de schakelaar zo maar in mijn handen, nieuw in doos, ik heb hem maar meegenomen (voor weinig). Ik heb van mijn AZU ook nog een gebruikte bruine liggen, ik heb al een nieuwe erin zitten.
Laat het meer weten!
-
- Veelvuldig poster
-
- Las Expert
- Contacteer:
de vlammen zijn er alweer af!
Helaas begaf een tijdje gelden dan toch de motor helaas.
krukas was stuk maar er bleek ook een bus in het carter waar de stoterstang in zit vast te zitten.
Alles weer gefixt met 2 andere carters en krukas.
Motor heeft nog nooit zo mooi gelopen en is een stuk zuiniger. Rijd voortreffelijk!
Helaas begaf een tijdje gelden dan toch de motor helaas.
krukas was stuk maar er bleek ook een bus in het carter waar de stoterstang in zit vast te zitten.
Alles weer gefixt met 2 andere carters en krukas.
Motor heeft nog nooit zo mooi gelopen en is een stuk zuiniger. Rijd voortreffelijk!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
Ook deze auto gaat de verkoop in, wel met bloedend hart auto moet plaats maken voor de azam. Deze kan wel buiten staan en voor de azu vind ik dat erg zonde....
Daarnaast komt ook nog een probleem dat ik bij een metaal bedrijf werk en de auto al verder op heb staan want als ik de auto's van mijn collega's zie wat voor roest spikkels die hebben op hun auto dat wil ik deze azu niet aan doen! en mede dat ik nu 10.000 kilometer heb gereden komt mijn blauwe azu totaal niet van zijn plek!
Wel erg spijtig want is zo'n fijne auto!
Daarnaast komt ook nog een probleem dat ik bij een metaal bedrijf werk en de auto al verder op heb staan want als ik de auto's van mijn collega's zie wat voor roest spikkels die hebben op hun auto dat wil ik deze azu niet aan doen! en mede dat ik nu 10.000 kilometer heb gereden komt mijn blauwe azu totaal niet van zijn plek!
Wel erg spijtig want is zo'n fijne auto!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Veelvuldig poster