Verbouwing AK 400 naar pick-up
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
kijk het wordt alweer een echte auto.
Overigens...zit er op je achterruitje geblindeerde folie? Dat had ik ook op mijn pickup en heb dat er weer heel snel uitgetrokken omdat je 's avonds in je achteruitkijkspiegel alleen je eigen dashboard zag oplichten.
Achteruitkijkspiegel weglaten kan natuurlijk ook
Overigens...zit er op je achterruitje geblindeerde folie? Dat had ik ook op mijn pickup en heb dat er weer heel snel uitgetrokken omdat je 's avonds in je achteruitkijkspiegel alleen je eigen dashboard zag oplichten.
Achteruitkijkspiegel weglaten kan natuurlijk ook
Citroén rolls better than a Rolls!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
pinkers zitten heel erg vast, en dit zijn nog niet de juiste spatborden, ik wil straks nog beter zoeken, in deze zitten ook gaten van de extra lampen.duck-tuc schreef:ziet er mooi uit, ook een mooi kleurtje, blijft die zo mat?
maar waarom heb je de pinkers niet ff uit het spadbord genomen?
je hebt dat nu afgeplakt en wrrs als je de plakband eraf neemt ga je dat blijven zien... is een 10 min werk...
Nu dus tijdelijk in de zelfde kleur.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
aah okeinmijneendje schreef:pinkers zitten heel erg vast, en dit zijn nog niet de juiste spatborden, ik wil straks nog beter zoeken, in deze zitten ook gaten van de extra lampen.duck-tuc schreef:ziet er mooi uit, ook een mooi kleurtje, blijft die zo mat?
maar waarom heb je de pinkers niet ff uit het spadbord genomen?
je hebt dat nu afgeplakt en wrrs als je de plakband eraf neemt ga je dat blijven zien... is een 10 min werk...
Nu dus tijdelijk in de zelfde kleur.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Vandaag boodschappen gedaan bij mijn favorite eendenboer, we moesten nog een aantal boutjes en moertjes hebben die je niet zomaar overal kan kopen. Ook had ik een probleem met een deurschanier, nou het is opgelost, het schanier was een beetje verbogen, nu ik terug denk is dat niet gek, want die komt uit de ak en heb ik regelmatig moeten verbuigen om de deur te laten sluiten. Dus nu een andere scharnier en de deur past perfect.
Hierbij nog een paar plaatjes:
Hierbij nog een paar plaatjes:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: