Binnenkort ga ik even webspace aanmaken voor alle foto's die ik uhm ..geloof afgelopen 2,5 jaar gemaakt heb.
Alles begon met een idee ergens gezien op internet...na lang wikken en wegen
bij de eendenfarm in sneek de nodige onderdelen bij elkaar kunnen verzamelen om zo tot 1 pickup te komen.
Het heeft onwijs veel tijd gekost en is dan ook leuk om te horen dat ik niet de enige was die het behoorlijk tegen viel. Maar jah even doorzetten jongens.
Na veel vernieuwd te hebben bleek op de RDW keuring dat CO meting, trilplaat voor de fuseé whaaa en de remmentest heeft doorstaan. En jawel met exact dezelfde meteraanduidingen. GEWELDIG!! en dat voor een amateur. Of lag het nou aan dat speciale stukje gereedschap dat ik destijds op citromobile heb gekocht om de handremmen af te stellen.

Maar ben onwijs blij dat ie de weg op mag. Met 90 kilo meer op het kenteken wordt hij dus geregisteerd als bedrijfsauto.
En inderdaad hij stond lange tijd op de brug bij de eendenfarm waar ik veel sleutel. Momenteel druk in de weer met de ducktour waar ik hoofdzakelijk het onderhoud aan de eenden vericht. Maar als je wel eens bij de eendenfarm geweest bent moet ik je vast wel gezien hebben?
Wat voor eend rij je momenteel?