Velgen verbreden
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat is toch wel het mooist vindt ik. Achter breder dan voor.
Ik ben er wel uit nu. Ik ga op zoek naar velgen 185/195 voor de achterzijde en aan de voorkant 175.
Vindt het ook wel het mooist als de velgen naar buiten toe verbreed zijn, dan krijg je zo'n mooie diepe velgrand.
Ik ben er wel uit nu. Ik ga op zoek naar velgen 185/195 voor de achterzijde en aan de voorkant 175.
Vindt het ook wel het mooist als de velgen naar buiten toe verbreed zijn, dan krijg je zo'n mooie diepe velgrand.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
ik heb brede banden achter, deze zijn volgens mij naar binnen en buiten verbreed.
Heb ze alleen achter, al een jaar of 7 inmiddels. Nog geen problemen gehad met lagers ofzo, maar met te ver naar buiten verbrede velgen kan dat dus wel..
Heb ze alleen achter, al een jaar of 7 inmiddels. Nog geen problemen gehad met lagers ofzo, maar met te ver naar buiten verbrede velgen kan dat dus wel..
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Achter is bij mij naar binnen en naar buiten verbreed. Iets meer naar binnen als naar buiten. Daar is na 60.000 km nog niets versleten.
Voor alleen naar buiten, dat heeft me in 60.000 km een keer een wiellager gekost.
Fuse's gewoon elke maand ff doorsmeren dan gaat dat wel goed. Zit niet voelbaar veel speling op na 60.000.
Voor alleen naar buiten, dat heeft me in 60.000 km een keer een wiellager gekost.
Fuse's gewoon elke maand ff doorsmeren dan gaat dat wel goed. Zit niet voelbaar veel speling op na 60.000.
slijtage valt allemaal wel mee. kan heel lang goed gaan. en anders is dat allemaal zo vernieuwd . dat is het werk ook weer niet
heb alleen een keer een kromme draagarm rechts voor gehad. is denk ik een keer gekomen omdat er door een kuil of op een stoep gebutst is. die is langzaam steeds verder gaan buigen en doorzakken tot dat de stuur stang boven op de draagarm contact maakte. dat was wel een teken om de draagarm te vervangen
heb alleen een keer een kromme draagarm rechts voor gehad. is denk ik een keer gekomen omdat er door een kuil of op een stoep gebutst is. die is langzaam steeds verder gaan buigen en doorzakken tot dat de stuur stang boven op de draagarm contact maakte. dat was wel een teken om de draagarm te vervangen
https://www.facebook.com/events/1016945 ... _tab=posts
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Gebruiker
en iedereen moet natuurlijk rekenschap houden dat je met verbrede wielen meer contact hebt met de straat en dus meer rol weerstand heeft en dus nog langzamer gaat dan dat het al langzaam gaat hahaa..
dit was de reden dat ik ze er bij mijne weer onder weg gehaald heb.
dit was de reden dat ik ze er bij mijne weer onder weg gehaald heb.
Wie niet Snell is,
Is Laag..
rode Dyane `80 (restoratie project)
zwarte 2cv (cahnnel project)
Rode Bx GTi 16v MKII (sleutel auto)
Is Laag..
rode Dyane `80 (restoratie project)
zwarte 2cv (cahnnel project)
Rode Bx GTi 16v MKII (sleutel auto)
Helemaal met Gerard eens. Ik begrijp echt niet waarom er brede velgen op moeten.
In mijn werk heb ik eens gezien en zelf ook een keer ondervonden dat bij een aanrijding van opzij, een Eend met gewone smalle banden omvalt als je er hard tegenaan rijdt. Met brede banden kan ie niet meer omvallen en reed in dit geval de tegenpartij tot halverwege de rechter voorzitting. Gelukkig dat er niemand zat.
Brede velgen staan wel misschien wel mooi, maar of het ook veilig is??
In mijn werk heb ik eens gezien en zelf ook een keer ondervonden dat bij een aanrijding van opzij, een Eend met gewone smalle banden omvalt als je er hard tegenaan rijdt. Met brede banden kan ie niet meer omvallen en reed in dit geval de tegenpartij tot halverwege de rechter voorzitting. Gelukkig dat er niemand zat.
Brede velgen staan wel misschien wel mooi, maar of het ook veilig is??
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster