Green-Duckman aanschaf HY!
-
- Veelvuldig poster
bij mij zit er nog een gaatje andere is met lassen dicht gegaan....zat te denken wat ik zou doen....van binnen of van buiten....
maar dan de volgende overweging....onder aan of boven aan de voeten bak?!
makelijk er in te doen (van boven) of onder zodat er vocht uit kan (maar ook in....!?
maar dan de volgende overweging....onder aan of boven aan de voeten bak?!
makelijk er in te doen (van boven) of onder zodat er vocht uit kan (maar ook in....!?
onder druk wordt alles vloeibaar
mag het ook wel wat groter schrijven:thomaaas schreef:Ohkej dat dacht ik ook.. Maar dan snap ik de opmerking niet helemaal ben ik bang
eigenlijk dacht ik zelfs dat de paravan het stukje "verseluchtopvangbak" wasvan een dyane, onder de motorkap, hehe
quote van Tomaaas:
"eigenlijk dacht ik zelfs dat de paravan het stukje "verseluchtopvangbak" wasvan een dyane, onder de motorkap, hehe"
lijkt me trouwens in mijn gedachte (nog steeds hypothese weet het ook niet zeker) onder de zelfde categorie te vallen die "verseluchtopvangbak"
Maar Siemen....verlos ons! VERTEL!

onder druk wordt alles vloeibaar
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Paravaan (parafan, weet ik het) is dat dubbele stik van je bodem onder je pedalen. Dat is dus hol, en er zitten dus normaal een paar gaatjes in waardoor er lucht/vocht/condens in en uit kan zodat het niet gaat rotten enz. Door die gaatjes is het dus makkelijk om een slang met tectyl bus door te steken en zo een antie roest laagje aan te brengen.
Maaruh, ff ontopic, je hebt straks een nieuwe eend joh, goed hoor.
Greatnix Spookeend
Maaruh, ff ontopic, je hebt straks een nieuwe eend joh, goed hoor.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
Oh okej tanks everybody 
Wrom k dat kleiner schrijf? Omdt 't meestal van die prietpraatjes zijn die niet echt bij 't onderwerp hore zeg maar, k wil niet te veel aflijden van 't onderwerp dus daarom maak k t wat kleiner
Maaar best, als je 't irritant vind, k wil 't best groter schrijven maar dan vinden anderen het misschien weer irritant dat ik zo'n kletskous ben 

Wrom k dat kleiner schrijf? Omdt 't meestal van die prietpraatjes zijn die niet echt bij 't onderwerp hore zeg maar, k wil niet te veel aflijden van 't onderwerp dus daarom maak k t wat kleiner

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Sorry ik zie deze post wel heel erg laat, volgens mij heb ik voor de dorpels, vloerplaten en voetenbak. 270 euro betaald, en bij mijn weten heeft de lasser die zijstukjes zelf gemaakt.Green-Duckman schreef:Ohhh mooie foto's jimmy! nu zie ik dat er een vervangings deel voor is misschien is ff vragen wat dat kost???
Vandaag vrij dus maar weer een hele dag aan de slag, misschien vanavond een udate.
Even geen 2cv