De 10de 2cv.nl Forum Trofee was af te halen(in Friesland)
Moderator: Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
heey allemaal! vanmiddag even langs de aangegeven plaats geweest maar troffee was al weg. misscien is hij al langer weg vanwege herinrichting van de kade. heb foto-s gemaakt van het beruchte elektriciteitshuisje. vanavond even posten. hopelijk is de troffee in handen gevallen van een forummer. groetjes
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Veelvuldig poster
Vond het ook al vreemd dat hij weg was.
Waarschijnlijk hebben de bouwvakkers die de kade hebben vernieuwd nu de troffee in de keet staan of meld vanavond een forummer met de vangst?
Hierbij de foto's van het electriciteitshuisje tegen over het restaurant:

Ben de hele kade afgelopen om eventuele andere huisjes te traceren maar kon er toch maar 1 vinden.
Waarschijnlijk hebben de bouwvakkers die de kade hebben vernieuwd nu de troffee in de keet staan of meld vanavond een forummer met de vangst?
Hierbij de foto's van het electriciteitshuisje tegen over het restaurant:

Ben de hele kade afgelopen om eventuele andere huisjes te traceren maar kon er toch maar 1 vinden.
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Moderator
Er zit een GPS zender in de voet van de trofee. En een op afstand te bedienen verfbom.
Als er morgenochtend een blauwe bouwvakker verschijnt, heeft ie óf te veel gezopen vanavond, óf hij heeft de trofee te pakken gehad..
Zou die trofee niet op eigen gelegenheid naar Drenthe zijn gelopen omdat het hem allemaal te lang duurde daar?
Als er morgenochtend een blauwe bouwvakker verschijnt, heeft ie óf te veel gezopen vanavond, óf hij heeft de trofee te pakken gehad..
Zou die trofee niet op eigen gelegenheid naar Drenthe zijn gelopen omdat het hem allemaal te lang duurde daar?

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Zullen we nu Friesland moeten gaan uitzonderen?Dat kan toch niet,alhoewel,ze hebben hun eigen taal en eigen paspoort.Maar de spirit
om een in hun eigen land verstopte troffee op te halen schijnt te veel te zijn.Maar als de sneekweek er is of de elfstedentocht (goh wat wordt ik oud)
zijn ze allemaal enthousiast.Ik zou haast zeggen"het gaat net"
om een in hun eigen land verstopte troffee op te halen schijnt te veel te zijn.Maar als de sneekweek er is of de elfstedentocht (goh wat wordt ik oud)
zijn ze allemaal enthousiast.Ik zou haast zeggen"het gaat net"