en dat heb je gewoon gestart? ik zou toch minimaal even het spruitstuk los hebben gehaald. straks zitten je cilinders vol met troep en schuurt dat lekker in.Ramonatype schreef:12 jaar
wordt wel kek hoor!
en dat heb je gewoon gestart? ik zou toch minimaal even het spruitstuk los hebben gehaald. straks zitten je cilinders vol met troep en schuurt dat lekker in.Ramonatype schreef:12 jaar
ik zou m juist een beetje sober houden. als het mijn eend zou zijn, zou ik idd paperclips monteren en de koplampsteun smaller maken of vierkante halogeen bakken monteren met geel halogeen.Punky schreef:Ziet er netjkes uit. Nog wat retro-accesoires en hij is helemaal af. Denk aan. Paperclips, spiegel op het scharnierpunt van het ruitje, rood witte pinkers op de C-stijl en wat meer extra chroom ofzo.
Met meer chroom bedoel ik ook niet zoveel als de mijne heeft (zal het zelf maar even zeggen). Maar wel alles wat je nog moet hebben chroom of apart. Zoals die spiegel op het scharnierpunt van de deur. Gezien de RVS ventilatieklep, zou RVS dorpellijsten ook niet misstaan. En dan paperclips op de bumper(s). Voor sowieso. Achter ben ik zelf ook niet zo kapot van.dyane_maniac schreef:ik zou m juist een beetje sober houden. als het mijn eend zou zijn, zou ik idd paperclips monteren en de koplampsteun smaller maken of vierkante halogeen bakken monteren met geel halogeen.Punky schreef:Ziet er netjkes uit. Nog wat retro-accesoires en hij is helemaal af. Denk aan. Paperclips, spiegel op het scharnierpunt van het ruitje, rood witte pinkers op de C-stijl en wat meer extra chroom ofzo.