motorproblemen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
de topsnelheid is duidelijk hoger dan voor mijn revisie, en toen kon ik ook met 'gemak' 120 probleem was toen dat ik dat ongeveer 10 minuten kon volhouden voordat ik geen olie meer had....
dus denk dat het met de compressie wel goed zit. ik kan nu gewoon 130 rijden, wat ik overigens niet doe, 100 rijdt prettiger
dus denk dat het met de compressie wel goed zit. ik kan nu gewoon 130 rijden, wat ik overigens niet doe, 100 rijdt prettiger
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hij geeft +/- 2 inch dus ongeveer 6 cm waterkolom overdruk aan (ja ik heb 10x gecontroleerd of ik de meter niet verkeerd om had zitten.
maar de wynns oil leak stop zit er nu in, ben benieuwd of dat effect heeft.
weet iemand na hoeveel km of tijd dat toch wel z'n werk zou moeten doen? ik neem aan dat het effect niet meteen merkbaar is...
maar de wynns oil leak stop zit er nu in, ben benieuwd of dat effect heeft.
weet iemand na hoeveel km of tijd dat toch wel z'n werk zou moeten doen? ik neem aan dat het effect niet meteen merkbaar is...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
geen verandering, nog steeds overdruk, en nu ook teveel vloeistof in het carter.....
ik zal een beetje aftappen tot het weer onder het maximum zit en dan nog eens proberen, maar ben er bang voor, denk dat ik toch een andere vulpijp nodig heb...
ik zal een beetje aftappen tot het weer onder het maximum zit en dan nog eens proberen, maar ben er bang voor, denk dat ik toch een andere vulpijp nodig heb...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vandaag vulpijp eraf.....
als het goed is moet je niet kunnen blazen door die opening die naar het luchtfilter gaat, klopt dat?
daar kan ik dus gewoon keihard door uitademen... net zoals bij mijn oude vulpijp.
inademen via een vulpijp lijkt me minder gezond, dus ik heb het niet getest aan de kant die op het blok geschroefd moet worden.
kan ik hieraan conclusies verbinden, zo ja welke?
en weet iemand een adresje voor vulpijpen die WEL werken (via PM please)
als het goed is moet je niet kunnen blazen door die opening die naar het luchtfilter gaat, klopt dat?
daar kan ik dus gewoon keihard door uitademen... net zoals bij mijn oude vulpijp.
inademen via een vulpijp lijkt me minder gezond, dus ik heb het niet getest aan de kant die op het blok geschroefd moet worden.
kan ik hieraan conclusies verbinden, zo ja welke?
en weet iemand een adresje voor vulpijpen die WEL werken (via PM please)
-
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hij heeft al op het blok gezeten dus ik ga echt niet zuigen aan de aansluiting op het blok.
in theorie zou blazen in de andere aansluiting, dus die naar het luchtfiler, hetzelfde effect moeten hebben (de aansluiting naar de pijlstok voor olieterugvoer hou ik dicht.
in theorie zou blazen in de andere aansluiting, dus die naar het luchtfiler, hetzelfde effect moeten hebben (de aansluiting naar de pijlstok voor olieterugvoer hou ik dicht.
-
- Heavy user
huh k had n nieuwe gekocht van de zomer kon bijde richtingen gewoon goed ademen anders :S
heb onderweg naar de wereldmeeting wel mn blokje opgeblazen maar kwam dacht k ook doordat k n warmloper had gehad (heb blokje ivm ruimtegebrek nog niet uitgebouwd en uit elkaar gepuzzeld dus weet t niet zeker.
anders weer wat nieuws geleerd als je een kant niet uit zou moeten kunnen blazen, t ging om zulke kleine drukken (8 cm waterkolom is echt weinig druk; onder in je bierglas is de druk hoger) dat k dacht dat het geen merkbaar verschil zou moeten zijn.
heb onderweg naar de wereldmeeting wel mn blokje opgeblazen maar kwam dacht k ook doordat k n warmloper had gehad (heb blokje ivm ruimtegebrek nog niet uitgebouwd en uit elkaar gepuzzeld dus weet t niet zeker.
anders weer wat nieuws geleerd als je een kant niet uit zou moeten kunnen blazen, t ging om zulke kleine drukken (8 cm waterkolom is echt weinig druk; onder in je bierglas is de druk hoger) dat k dacht dat het geen merkbaar verschil zou moeten zijn.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user