Bedankt voor het advies. En heb dit ook in mijn gedachten gehad voor ik de plaat kocht.
Volgens de metaalhandel waar ik de plaat gehaald heb viel dat best mee allemaal. Met name omdat er nog een laklaag tussen zit. Er gaat jaren overheen mochten er echt gaten gaan vallen. Dat is niet in een maand ofzo. Dan is de koets op andere punten al lang afgeschreven.
En het is alleen cosmetisch bedoeld, dus niet voor de APK. Met deze voetenbak zou hij zelfs de APK nog halen. Dus mochten ze er volgend jaar moeilijk over doen, dan halen we de plaat even los.
Let wel het hoeft geen top Ami te worden, want dan zou ik er een nieuwe voetenbak in laten lassen en de rest van de koets ook onder handen laten nemen. Maar daar zie ik economisch de meerwaarde niet van in. Ik wil hem rijdend houden zolang het lukt. Eigenlijk zou hij (als het aan de vorige eigenaar lag) al gesloopt zijn namelijk.
De gepopnagelde plaat kan ik er ook makkelijk weer uithalen om te kijken wat de stand is onder de plaat.