foto's uit de oude doos
-
- Regelmatige poster
Ja, vond ik ook. Foto is gemaakt tijdens een vakantie in Belgie. Echtpaar was recent 40 jaar getrouwd en de kinderen hebben foto's gescand en daar een digitaal fotoalbum van gemaakt. Op de achtergrond zie je nog een andere eend. Zal eens vragen of ze me de gescande foto's kunnen mailen.
Man op de foto heeft paar jaar terug ook een rondje gereden in mijn eend of die van mn broer (weet ik niet meer) en vond het geweldig na al die jaren weer eend te rijden.
De eend op de foto is overigens wijlen, volgens de RDW gegevens.
Man op de foto heeft paar jaar terug ook een rondje gereden in mijn eend of die van mn broer (weet ik niet meer) en vond het geweldig na al die jaren weer eend te rijden.
De eend op de foto is overigens wijlen, volgens de RDW gegevens.
Een collega van me heeft in zijn jonge wilde jaren in Afrika aan een project gewerkt (volgens mij de bouw van een dam). Daar reed hij in 2cv's (meerdere omdat ze helemaal opgereden werden en er dan weer een nieuwe kwam). Op zn kantoor heeft hij een foto uit die tijd hangen:
Ik sprak hem er net over aan of ik er evt een paar zou kunnen scannen en toen vertelde hij dat hij net een paar maanden geleden al die dia's uit Afrika heeft gedigitaliseerd. Hij gaat voor me kijken dus binnenkort wellicht mooie foto's van eenden in Afrika.
Ik sprak hem er net over aan of ik er evt een paar zou kunnen scannen en toen vertelde hij dat hij net een paar maanden geleden al die dia's uit Afrika heeft gedigitaliseerd. Hij gaat voor me kijken dus binnenkort wellicht mooie foto's van eenden in Afrika.