2cv bleu myosotis 1986 custom
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en de achterkant met brede spatborden in de epoxy.
Nu nog uitvinden hoe breed de velgen aan de achterkant kunnen worden zonder dat alles aanloopt of niet past.
Iemand een idee hoe je kunt meten hoe breed de velgen / banden kunnen worden???

Nu nog uitvinden hoe breed de velgen aan de achterkant kunnen worden zonder dat alles aanloopt of niet past.
Iemand een idee hoe je kunt meten hoe breed de velgen / banden kunnen worden???

Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik type even terug in de tijd maar de koets is op 30 maart dan toch naar de lasser gebracht om te inventariseren wat er gedaan moest worden. Werd op woensdag gebeld. grove schatting: Nieuw motorkap scharnier, 2 x paravaan, 2 x dorpel, 2 x bodemplaat. stuk regengoot (nadat de deur een keer met storm was open geslagen) gedeelte waar achterbank op staat. Ennnn als ik het dan echt goed wil doen een nieuwe voetenbak en reservewielbak.
Ondertussen op zoek naar een grotere luchtfilter

Ondertussen op zoek naar een grotere luchtfilter

Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nu de koets bij de lasser staat, heb ik weer wat ruimte in de schuur en mooi de tijd om eens voor de rolkooi te gaan bellen. Ik heb besloten er komt er eentje in. Hij is klaar en ik kan hem a.s weekend op komen halen. Ondertussen heeft mijn maar platjes gemaakt om deze aan de rolkooi vast te lassen zodat deze demontabel gemaakt kan worden. Mooi werk gerben!!
Hieronder wat foto's van vergelijkbare rolkooi.

Gaatjes voor boren en daarna draad tappen. Het geheel wordt vast gemaakt met m10 bouten rvs.
Ik zal volgende post wat foto's van de kooi neerzetten zoals hij moet worden demontabel
Hieronder wat foto's van vergelijkbare rolkooi.

Gaatjes voor boren en daarna draad tappen. Het geheel wordt vast gemaakt met m10 bouten rvs.
Ik zal volgende post wat foto's van de kooi neerzetten zoals hij moet worden demontabel
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
de kooi is zo gemaakt dat hij netjes de rondingen van de koets volgt en dus niet te zichtbaar is. En een voordeel is nog dat de achterbank gewoon te gebruiken blijft. De kleur is ook al besloten hij wordt net als de velgen WIT.
Hieronder wat afbeeldingen van de kooi en hoe de bevestigingen worden gemaakt. Zal nog wel flink wat laswerk worden.

Hieronder wat afbeeldingen van de kooi en hoe de bevestigingen worden gemaakt. Zal nog wel flink wat laswerk worden.

Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nu de koets weg is meteen maar verder met het stralen van de binnenkant van de spatborden aan de voorzijde en deze in de epoxy coating te zetten en daarna nog een zwarte laag. Hierna kan als het klaar is nog evt een extra coating eroverheen.
Voor het stralen waren ze echt roestig en nu het lijkt wel of ze nieuw uit de winkel komen!

de polyester spatborden ook meteen maar gecoat van binnen.

Voor het stralen waren ze echt roestig en nu het lijkt wel of ze nieuw uit de winkel komen!

de polyester spatborden ook meteen maar gecoat van binnen.

Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ondertussen ook al een mooi passen dashboard gevonden.

Weet iemand waar je behalve de bekende eendengarages goedkoop en voordelig metertjes / klokken voor het dashboard kunt kopen???

Weet iemand waar je behalve de bekende eendengarages goedkoop en voordelig metertjes / klokken voor het dashboard kunt kopen???
Laatst gewijzigd door Ducksen op za 20 jul, 2013 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hier al gebuurt?Ducksen schreef:Weet iemand waar je behalve de bekende eendengarages goedkoop en voordelig metertjes / klokken voor het dashboard kunt kopen???
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Bil-el/
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green