Ja, ze hebben alles pas gemaakt!
Op hun eigen manier dan wel.........
De velgen zijn niet goed meer, en de rest heb ik allemaal liggen.
Nog meer zooi en ik kan m'n kont niet meer keren!

Wat kan er uitbranden aan een interval schakelaar? De elektronica stuurt het relais aan en het relais is de enige verbinding van de interval met de wissermotor. De schakeling zelf wordt dus niet beïnvloed door het type ruitenwissermotor wat gebruikt wordt. Blijft dus over het relais dat overbelast zou kunnen raken. Ik heb zelf een interval van Velleman (type MK111), deze zit er een half jaar in en heb nog geen problemen er mee gehad. Het relais kan 3 Ampère schakelen. Ik heb geen idee hoeveel ampère de ruitenwissermotor trekt. De nieuwe ruitenwisser motors hebben wel de derde aansluiting, waarmee ze met de nul worden verbonden om eerder tot stilstand te komen, dit zou een vonk in het relais kunnen veroorzaken waardoor deze op den duur slecht contact gaat maken. Er zijn echter meerdere mensen hier op het forum die de Velleman kit gebruiken en ik heb nog nooit gehoord dat er problemen mee zijn.Spookeend schreef:de wisser motor wel bewaren hoor, daar kun je makkelijk een interval op aansluiten namelijk. De moderne zorgen ervoor dat die interval snel uitbrand.