ff voorstellen (Was: Leeftijd?)

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » di 1 jun, 2004 10:57

ruck-a-duck schreef:Afkicken niet, maar volgens mijn vrouw moet het wel beter gereguleerd worden....vooral het financiele gedeelte, dus als je nog een counseling sessie doet kom ik wel een keerje langs. :lol:
Hier een gratis advies (aan je vrouw):

Zorg dat je beheerder wordt van alle rekeningen waar geld op gezet kan worden. Open vervolgens een rekening voor RaD. Spek deze elke maand met een reeel bedrag voor zijn hobby. Is het geld op, dan moet ie weer een maandje wachten. :wink:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » di 1 jun, 2004 10:58

Gerard Maas schreef:Ik heb deze afwijking nu 43 jaar en ik geloof niet dat ik zolang ze er zijn (ik hoop nog
heel lang ) dat ik wil afkikken.Het is zo'n gelukmakende afwijking.
Zonder enige vorm van motivatie heeft afkicken geen zin. Ik wens je bij deze dus veel geluk met je verslaving!!! :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

patje74
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 12 mei, 2003 10:42
Locatie: Mantgum
Contacteer:

Bericht door patje74 » di 1 jun, 2004 10:59

Punky schreef:Hier een gratis advies (aan je vrouw):

Zorg dat je beheerder wordt van alle rekeningen waar geld op gezet kan worden. Open vervolgens een rekening voor RaD. Spek deze elke maand met een reeel bedrag voor zijn hobby. Is het geld op, dan moet ie weer een maandje wachten. :wink:
Ben ik blij dat mijn vrouw niet mee leest op dit forum! :D

Gebruikersavatar
TB
Moderator
Berichten: 3478
Lid geworden op: ma 17 mei, 2004 21:47
Locatie: Zuid Holland

Bericht door TB » di 1 jun, 2004 11:57

Ik begin ook al behoorlijk verslaafd te raken. Vind de BMW al een stuk minder interessant. Kost ook veel te veel. Koop het liefst nog een eend erbij. Maar ik hou mezelf voor dat ik niet verlsaafd raak.. (dat noemen ze toch de ontkenningsfase?)

Groeten Tom.

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » di 1 jun, 2004 12:25

TB schreef:Ik begin ook al behoorlijk verslaafd te raken. Vind de BMW al een stuk minder interessant. Kost ook veel te veel. Koop het liefst nog een eend erbij. Maar ik hou mezelf voor dat ik niet verlsaafd raak.. (dat noemen ze toch de ontkenningsfase?)

Groeten Tom.
Ken het gevoel. Ik wil mijn opel vectra ook af en toe inruilen voor een acadyane.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
BlueDuck
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 188
Lid geworden op: ma 1 sep, 2003 01:23
Locatie: Utreg

Bericht door BlueDuck » di 1 jun, 2004 12:58

Nou als ik wil stop ik er morgen mee, dan verkoop ik alles in 1 keer, dan kan ik van dat geld weer een andere kopen...... :twisted:

Joos
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1060
Lid geworden op: za 17 mei, 2003 21:40
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Bericht door Joos » di 1 jun, 2004 16:57

Ik ben trots op mijn eendenverslaving...
nu lijkt de kans me kleiner dat ik verslaafd ga raken aan gevaarlijke dingen...
zoals drugs, drank, of golfjes/astra's
1977 Mehari

zandvoorta
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: za 6 nov, 2004 22:57
Locatie: Wagenborgen

Bericht door zandvoorta » do 11 nov, 2004 18:34

Zo, vandaag een eend opgehaald :D Een lavendelblauwe 2CV6 "Club" uit 1986. Samen met de vader van mijn vriendin gekocht en het is de bedoeling om het samen op te knappen zodat hij volgend voorjaar de weg op kan. We hebben hem eerst even geschorst aangezien de apk verlopen was en er moet nog best wel wat aan gebeuren. Chassis lijkt nog in goede staat maar aan de dorpels zal wel laswerk verricht moeten worden maar opknappen was ook de bedoeling van dit project. Wij zullen dus ws wel geregeld langskomen voor advies :D

Ben al een aantal jaartjes citrofiel, eerst BX, nu Xantia en vriendin rijdt in een saxo en nu dus uitbreiding met een 2CV.

Afbeelding
p.s. meer foto's van de eend op mijn homepage :wink:
2CV6 Club '86
Picasso 2.0 HDi Exclusive '02
C1 Seduction '06

Hcokmot

Bericht door Hcokmot » vr 10 dec, 2004 15:55

Dag allemaal!

Ik en mijn eend zijn beiden 18 jaar jong (zelfde maand geboren zelfs!) Het is een rood/witte dolly die in 93 vanuit frankrijk naar nl is gehaald. Verder heb ik een fiets zonder rem.

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 669
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 08:46
Locatie: zuidlaren

Bericht door leo top » vr 10 dec, 2004 16:00

Hcokmot schreef: Verder heb ik een fiets zonder rem.
Beter dan een eend zonder rem :D

moo
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: di 31 mei, 2005 17:11
Locatie: delft

Bericht door moo » di 31 mei, 2005 17:54

hallo allemaal, ik ben monique/moo,

en heb sins 1,5 week een eendje, een 2cvspecial...wat ben ik blij zeg, ze is van 1985 en zóóó mooi.... dus op de forum,en misschien kan ik eens b ij jullie: ervaren eend rijders terecht met een eventuele vraag..:)
dus bij voorbaat, alvast bedankt..
groetjes moo

Casonline
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 277
Lid geworden op: za 3 jul, 2004 20:01
Locatie: Schiedam

Bericht door Casonline » di 31 mei, 2005 21:34

Welkom, uiteraard kun je hier altijd terecht voor vragen.
Plaats eens een foto van je zelf en je eend.
Vele plezierige kilometers in je eend

Gebruikersavatar
berend jan
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 152
Lid geworden op: za 7 mei, 2005 17:37
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door berend jan » di 31 mei, 2005 22:07

Ik ben Berend Jan een 28 jarige Zwollenaar die nog geen eendje heeft maar er wel binnen nu een een paar weken een gaat kopen...

Ik heb een electrische step maar die moet voor +/- 800 euro in de revisie en dus issie totalloss aangezien een neuwe 700 euro is... dus heb ikbesloten een eend te kopen en nu is mijn quest het vinden van een goede eend voor 2000 euro's. Ik ben het wel zat al dat gefiets en getrein naar mijn werk... dus ik gaat er wel sneeeeeel een halen..
Voor mensen die niets hoeven compenseren, 2CV Spécial..

MobyDuck
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: di 19 apr, 2005 21:36
Locatie: Houten

Bericht door MobyDuck » di 26 jul, 2005 22:33

In mijn jonge jaren heb ik verschillende eenden bereden en gesloopt en weer opgebouwd. Dan komt er helaas een tijd dat de eendperiode overgaat naar een andere hobby n.l. motorrijden. Dat heb ik mijn hele verdere leven gedaan maar daarnaast toch ook gewoon auto blijven rijden. Toen ik 10 jaar geleden een BX kocht voor 'weinig' ben ik weer de citroën kant opgegaan en heb na de BX een Xantia 2 ltr turbo gekocht voor het snellere werk en om de caravan te trekken. Toen ik na jaren zoeken tegen een geel-zwarte eend aanliep die goed is en niet te duur heb ik die gekocht en dat betekent nu dat de Xantia werkeloos is en ik met de eend de grootste lol heb en 15.000 km per jaar afleg. Van een club ben ik nog geen lid maar dat komt nog wel. O ja, de eend is van 1987 en ik van 1950. Mobyduck.
Citroën 2cv S6 1987
Citroén Xantia Break 2.0 Turbo C.T. 1996
Aermacchi Ala d-Oro racer 1965
Aermacchi replica met kenteken 1972

Dennis-Caro
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 5 jun, 2005 19:01
Locatie: Delfgauw

Bericht door Dennis-Caro » di 26 jul, 2005 22:46

Ik ben 36 en mijn huidige eend is 21 jaar jong. Op mijn 19e reed ik mijn 1e auto, een Dyane6. Later heb ik nog een 2cv6 uit 1983 gehad en diverse andere citroenen: een GSA, CX, ID19B, AX, 2 BXen, 2 Visa's. Nu dus weer een mooie 2cv6Special en .....ja, sorry een grote Duitse stationcar uit 2003.....sssssttttt.....niet verder vetellen.....

Plaats reactie