Intresse Peiling voor pasklare speaker behuizingen.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Die Calibers heb ik ook een stje versleten en wat mee zitten klooien. Maar er gaat niks boven eigenbouw. De speakers in de Calibers zijn niet zoveel en de kistjes die erom omheen zitten, zitten weer vol met gaten.
Beter al het geld in je speakers steken en zelf kistjes maken met oude koplampen of gewoon MDF.
Ik ben erg tevreden over mijn Audio System instapspeakers in 1 liter kistjes van MDF opgevuld met watten. Speelt sowieso harder als die Calibers en zoals Spook zegt meer diepgang en dynamiek.
Beter al het geld in je speakers steken en zelf kistjes maken met oude koplampen of gewoon MDF.
Ik ben erg tevreden over mijn Audio System instapspeakers in 1 liter kistjes van MDF opgevuld met watten. Speelt sowieso harder als die Calibers en zoals Spook zegt meer diepgang en dynamiek.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mijn koetswerk is bijna klaar voor de lasser / spuiter, hierna kan ik weer met de opbouw en inbouw van de koets beginnen. Muziek mag uiteraard niet ontbreken iemand nog tips / tops voorbeelden of audio liggen voor mijn custom?
Alle voorbeelden / tekeningen / fotos zijn welkom
Alle voorbeelden / tekeningen / fotos zijn welkom
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11