Gemiddelde beroep van een eendenrijder
-
- Heavy user
Dat van dat wintergrilletje weet ik, maar dat stukkie karton???
Mijn blower (in de ami) moet vooral op de voorruit blowen (eeeh)(
) maar voordat de voorruit schoon is ben ik dan al op de plaats van bestemming
. Vandaar dat ik hem dan in de garage laat staan.
Hij is niet meer de jongste (1971) en al die vocht doet hem geen goed natuurlijk. Het allerbeste kan ik natuurlijk de fiets pakken. Maar ja soms voel je je (ik) een beetje van suikergoed 's morgens vroeg, en ach die bak staat toch voor de deur (hij past n.l. niet in de garage...
)
Mijn blower (in de ami) moet vooral op de voorruit blowen (eeeh)(

Hij is niet meer de jongste (1971) en al die vocht doet hem geen goed natuurlijk. Het allerbeste kan ik natuurlijk de fiets pakken. Maar ja soms voel je je (ik) een beetje van suikergoed 's morgens vroeg, en ach die bak staat toch voor de deur (hij past n.l. niet in de garage...

You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
-
- Heavy user
Je ruit moet je ook eerst even afvegen met het rubber stripje van je ijskrabber (geen doekjes in je Eend/Ami leggen, die nemen vocht op). En dan de kachel op je voeten liggen. Door dat stuk karton blaast de warme lucht niet naar je achterbank, mar blijft hangen voor je voorbank en stijgt langs je benen omhoog. Heerlijk.
Afblijven.

en dan weer ......................................................................................
ik heb een ventilatortje liggen, (zo een voor in de plee) en die wil ik tussen mijn kachelslang monteren, zodat je dus een aanjagertje hebt.
Maar dat zeg ik, die bak staat voor het grijpen, en gemak dient de mens. Maar als ik weer een uurtje tijd over heb (moeilijk) dan ga ik dat klusje doen.

You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
-