Dyane 6 Transat (foto's op p 4, 7 en 9)
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb voor de zwarte, en een zwart dash..... dat bruin is echt mega lelijk....... blauw is daarentegen wel een mooie kleur, maar zie je niet zo vaak
welke blauwe panelen moet je nog? kan eens de ogen open houden.
welke blauwe panelen moet je nog? kan eens de ogen open houden.
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Zo, zaterdag heb ik de auto weer naar Sander gebracht voor de anti-roestbehandeling, taxatie, nieuwe koppeling en nieuwe assen ... aangezien het een beetje regende merkt ik meteen het verschil van het stuur.
Met het originele Dyane stuur is de knop van de ruitenwissers VEEL beter bereikbaar. In een bocht hoefde ik dat met het eendenstuur niet te proberen.
Met het originele Dyane stuur is de knop van de ruitenwissers VEEL beter bereikbaar. In een bocht hoefde ik dat met het eendenstuur niet te proberen.
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Heavy user
en raad eens wie die heeft gekocht en van wie?gaëtan schreef:Absoluut blauw en dan eventueel op zoek naar blauwe deurpanelen, die hebben in de jaren 70 bestaan, als ik me niet vergis.
edit: en ik vergis me blijkbaar niet want er stonden er te koop op marktplaats, ondertussen als verkocht...

die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Lol ... de Dyane wereld is ook zo klein!dyane_maniac schreef:en raad eens wie die heeft gekocht en van wie?gaëtan schreef:Absoluut blauw en dan eventueel op zoek naar blauwe deurpanelen, die hebben in de jaren 70 bestaan, als ik me niet vergis.
edit: en ik vergis me blijkbaar niet want er stonden er te koop op marktplaats, ondertussen als verkocht...
(Ze liggen nog in de garage om schoongemaakt te worden)
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
De Dyane Transat is nog niet af ...
Inmiddels zit het blauwe stuur er in en het witte heb ik nu in mijn Beige Dyane zitten.
Ik heb twee deurpanelen liggen en ik ga binnenkort langs het magazijn om te kijken wat ze daar nog hebben liggen.
Dan ga ik ook maar meteen voor die nieuwe raamschuifrubbers en rails.
En dan de bestickering.
Ik heb wat bedrijfjes hier in de buurt ge-emaild dus dat is even afwachten. En nee, ik ga niet voor een speciale, hoekige bestickering. Ik wil het toch wel ala Transat houden ... die glooiïng moet tenslotte een strandstoel voorstellen.

Inmiddels zit het blauwe stuur er in en het witte heb ik nu in mijn Beige Dyane zitten.
Ik heb twee deurpanelen liggen en ik ga binnenkort langs het magazijn om te kijken wat ze daar nog hebben liggen.
Dan ga ik ook maar meteen voor die nieuwe raamschuifrubbers en rails.
En dan de bestickering.
Ik heb wat bedrijfjes hier in de buurt ge-emaild dus dat is even afwachten. En nee, ik ga niet voor een speciale, hoekige bestickering. Ik wil het toch wel ala Transat houden ... die glooiïng moet tenslotte een strandstoel voorstellen.
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Regelmatige poster