2cv wereld meeting 2009
- meubelmarc
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
Hoi,inderdaad.Geen 800km. tussen de vangrail rijden.marc uit zaandam schreef:[quoteWij gaan zeker op zaterdag rijden. Erikjan gaat ook op zaterdag, Zij we al met z'n drieën.
Laten we via de mail contact zoeken en afspraken maken.
dat was ook mijn idee. niet in een keer die 800 km rijden. lekker in een paar dagen
Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd. Lekker overnachten en lekker eten dan komen we er ook.Groetjes eendrijder Henk
Wij zijn eensgezind. Lekker op ons gemak zodat we ook nog wat zien van de omgeving. En zeker géén 800 km alleen maar "auf die deutsche autobahn".henk.beton schreef:Hoi,inderdaad.Geen 800km. tussen de vangrail rijden.marc uit zaandam schreef:[quoteWij gaan zeker op zaterdag rijden. Erikjan gaat ook op zaterdag, Zij we al met z'n drieën.
Laten we via de mail contact zoeken en afspraken maken.
dat was ook mijn idee. niet in een keer die 800 km rijden. lekker in een paar dagen
Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd. Lekker overnachten en lekker eten dan komen we er ook.Groetjes eendrijder Henk
Zaterdag 25 juli is al over 6.5 week.
Michiel en ik (Jo) willen graag met jullie meerijden. Tentje ligt al klaar.
Onze 2cv is er ook klaar voor.
Nu nog definitieve afspraken maken rijden maar.
Jo
-
- Heavy user
wij jakkeren donderdag in 1 keer door tot ergens bij berlijn (ik hou van berlijn en als ik er toch vlabij kom moet ik er natuurlijk even langs) en gaan dan pas rustig aan doen. toen ik voor het eerst op vakantie ging reed ik ook kleinere afstanden over b-wegen, maar mijn ervaring is dat je dan eigenlijk alleen maar aan het rijden bent. en als je rijdt (iig als IK rij) ben je alleen maar op de weg aan het letten. ik rij liever in 1 ruk door om daarna lekker rustig aan te doen.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Beginner
Leuk om te lezen dat het dit jaar in Tjechie is. Afgelopen Mei ben ik nog een week in de omgeving van Praag geweest (zonder 2cv). Toen zijn we nog langs de Citroen garage 'Neruda-Servis s.r.o.' geweest, was leuk om even te zien. Zelfs nog wat spulletjes gekocht (met gebarenwerk en omrekenen) .
Heb ook nog enkele foto's gemaakt...
De GPS coördinaten op hun website kloppen trouwens precies, pal voor de deur
Heb ook nog enkele foto's gemaakt...
De GPS coördinaten op hun website kloppen trouwens precies, pal voor de deur
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik lees op de site dat de inschrijving voor de wereld meeting al gesloten is. Klopt dit?
Betekend dat je er dan niet meer naar toe kan of is er een soort "grijs" gebied ernaast zodat je toch nog kan gaan?
Betekend dat je er dan niet meer naar toe kan of is er een soort "grijs" gebied ernaast zodat je toch nog kan gaan?
www.v-wingerden.nl
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
wolfman er zijn er nog net als jij vele die hun toegangskaarten aan de deur kopen, het voordeel zou moeten zijn voor de gene die al een kaartje hebben dat ze niet zolang in de rij hoeven te staan , menig organisatie heeft dit geprobeerd , maar ik heb daar tot nu toe nog niks van gemerkt, dus als je nog geen kaarten hebt gewoon gaan , ook jij bent van harte welkom
rode 2cv6 club,zwarte lomax variant 4
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ok das mooi!
Wat zijn de kosten voor een inschrijving? En is dit per persoon of per voertuig.
Kan iemand mij ook vertellen of zo'n meeting leuk voor kinderen is?
Ik ben er nog nooit geweest en heb geen idee. Als ik ga dan wil ik mijn kinderen meenemen.
Wat zijn de kosten voor een inschrijving? En is dit per persoon of per voertuig.
Kan iemand mij ook vertellen of zo'n meeting leuk voor kinderen is?
Ik ben er nog nooit geweest en heb geen idee. Als ik ga dan wil ik mijn kinderen meenemen.
www.v-wingerden.nl
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
De kosten zijn per auto. Maximaal 4 personen in een auto.
Op www.2cv2009.cz staan alle prijzen tijden en de plaats vermeld. Tevens kun je daar zien hoeveel mensen al hebben vooringeschreven en uit welke landen.
Je moet het gewoon zien als een grote camping waar je aan het camperen ben maar dan met heel veel eenden. Ook is er een grote feesttent waar dingen worden gedaan en savonds vaak een band is. En overdag staan er mensen met kraampjes eend onderdelen te verkopen enzo.
Maar als je 1x ben geweest ga je zeker over 2 jaar weer
http://picasaweb.google.nl/djjr1982/Zweden2007#
Op www.2cv2009.cz staan alle prijzen tijden en de plaats vermeld. Tevens kun je daar zien hoeveel mensen al hebben vooringeschreven en uit welke landen.
Je moet het gewoon zien als een grote camping waar je aan het camperen ben maar dan met heel veel eenden. Ook is er een grote feesttent waar dingen worden gedaan en savonds vaak een band is. En overdag staan er mensen met kraampjes eend onderdelen te verkopen enzo.
Maar als je 1x ben geweest ga je zeker over 2 jaar weer
http://picasaweb.google.nl/djjr1982/Zweden2007#