Pagina 9 van 18
Geplaatst: za 24 jan, 2009 20:53
door Jerre
Vandaag bij een eendengarage in nederland stukken gaan halen
Thuis dan geprobeert de fuseepennen eruit te halen maar dat is niet gelukt
we hebben dan maar de wielarmen gedemoteerd en dan gaan we ze bij die gast in mol er laten uit persen
Dan nog de speling op de achterarmen verholpen want dat was serieus groot (bijna een cm
), maar das nu opgelost
en dan nog de remmen vanachter terug in elkaar gestoken en er een nieuwe moer en stofdop opgezet
Bericht aangepast: We moeten helaas streng zijn, als het gaat om noemen van namen en dus ook positieve reclame.
Punky
Geplaatst: zo 25 jan, 2009 17:38
door Jerre
Jerre schreef:
Bericht aangepast: We moeten helaas streng zijn, als het gaat om noemen van namen en dus ook positieve reclame.
Punky
Ow, srry
, wist ik niet
Geplaatst: zo 25 jan, 2009 22:48
door joe_catchou
kost je strafpunten spreek van ervaring .
je kan wel zeggen die eendenboer uit Keulen of (B)geitenboer uit boemerskonte, dan weten de meeste ook wel over wie je het hebt als je dat per C wil zeggen .
hehehehe
Geplaatst: zo 25 jan, 2009 23:41
door Punky
Dat wissen we ook.
Geplaatst: ma 26 jan, 2009 23:29
door joe_catchou
maar zijn geen strafpunten toch
Geplaatst: di 24 feb, 2009 15:17
door Jerre
Er is nog eens wat gebeurt, nu het wat warmer is geworden
Vorig weekend de versnellingsbak helemaal proper gemaakt, bij de carwash
Dan vorige donderdag de ouwe fussees eruit geperst, wat een hele klus was
Eén fussee was al IN een massief eiken blok gedrukt voordat hij eindelijk gaf
De andere kwam er 'vlot' uit.
Dan de nieuwe erin gestoken.
Deze gaat nu vlot
Maar bij deze hebben we het spel denk ik iets te klein gelaten, want deze draait veel te straf, al dat niet beter gaan we hem er terug uit halen.
Dan vandaag nog wat aan het chassis aan het poetsen geweest want het voorste deel is nog niet helemaal geverfd.
Geplaatst: vr 27 feb, 2009 14:41
door Jerre
FF een vraagje
M'n maat heeft hier een fotoshop gemaakt van hoe ik em ongeveer wil hebben, best goed gelukt vind ik
Nu heb ik wel een vraagje over de hoogte van de auto,
Als ik em op de standaart hoogte laat staan, en je zit er dan met 2/3 man in, staat ie dan al zo laag als op de foto ???
En als ik em wat verlaag, tot ong. de hoogte als op de fotoshop, gaat er dan nog mee te rijden zijn als er 3/4 man inzit ???
Geplaatst: vr 27 feb, 2009 17:33
door hanzz
die van mij staat nog 5 cm hoger en als er 4 man in zit rijd ik m'n mistlicht er bij de eerste vluchtheuvel af en schuurt het achterwiel in mn spatbord bij elke bocht...
en die witte flappen kan je er beter op schilderen dacht ik anders vernielen ze je banden en worden ze na een kilometer zwart van't vuil
Geplaatst: vr 27 feb, 2009 17:40
door Jerre
??? witte flappen
Das gewoon de buitenste rand van de velg die wit is gemaakt
En het is dus best em gewoon te laten staan ?
Geplaatst: vr 27 feb, 2009 18:30
door hanzz
Jerre schreef:??? witte flappen
Das gewoon de buitenste rand van de velg die wit is gemaakt
ah ok goed idee
zet er een paar zakken zand in en als ge volk wilt vervoeren haalt ge die deruit... hangtíe altijd laag, toch?
hmja ik denk dat je h'm beter wat hoger laat staan dan... ziet er toch ook schattiger uit zo, maar dat is mijn smaak natuurlijk
Geplaatst: vr 27 feb, 2009 19:39
door Jerre
Ik weet het nog niet, k'ga gewoon kijken waneer ze af is of het me aanstaat
waarschijnlijk blijft ie wel gewoon, ook omdat pa dat liever heeft
Geplaatst: za 28 feb, 2009 01:44
door hanzz
en ne vader wet mietsal ewel over watem klapt
Geplaatst: za 28 feb, 2009 10:48
door joe_catchou
is het de jouwe of pa's dyane maak wat je wil maken zou ik zeggen .
later heb je mischien spijt dat je het nooit ge probeerd hebt
de vering kan je verdraaien met een simpel blokje .
en 1 keer per jaar draai je ze terug voor de bv. keuring dan moet je toch alles nazien .
even sparen voor dan de iets stuggere schokdempers die in een ander topic beschreven worden "avo's"
en je hebt je dream car
die jij wil
now is your time
deze vriend maakt ook zijn dromen waar hehehehe
en smaken verschillen zal ik maar alvast op voorhand zeggen .
dit zijn wel the 80's
Geplaatst: za 28 feb, 2009 12:42
door hanzz
ze zouwe u moete afschiete
maarja idd de jaren tachtig...
Ok stuggere schokdempers...maar kan je wel moeilijker snel vluchtheuvels nemen...
Geplaatst: za 28 feb, 2009 20:50
door Muskie
Als je eend of Dyane verlaagd is kan je "sowieso" niet meer vlot over verkeersdrempels.
Vandaag nog schuurde ik in Heerlen, vanwege een omleiding, de halve onderkant blank.
Daarna toch nog gezwaaid naar de bestuurster van een rode eend (zie gespot topic) die nergens last van had.