Bijna klaar

Ja het is een orginele 2cv6 club. het is mijn eerste auto en heb er heel wat van de wereld mee gezien. In 1998 is ze weer helemaal fris gemaakt en tot vorig jaar heb ik er ook actief mee gereden. Het is 1 van de 5? nederlands orginele overgebleven mint groene 2cv6 clubs. Ze is helemaal compleet, ook met het groene stoffen interieur.TB schreef:Vert jade
Gaaf! Ik vond het zo een mooie kleur dat ik mijn rode 87-er die kleur heb gegeven. En ook bijpassend interieur. Dat groen/ zwart gestreepte.hobbes schreef:Ja het is een orginele 2cv6 club. het is mijn eerste auto en heb er heel wat van de wereld mee gezien. In 1998 is ze weer helemaal fris gemaakt en tot vorig jaar heb ik er ook actief mee gereden. Het is 1 van de 5? nederlands orginele overgebleven mint groene 2cv6 clubs. Ze is helemaal compleet, ook met het groene stoffen interieur.TB schreef:Vert jade
De ribbelkap was niet te koop. Deze stond daar om de boel een beetje aan te kleden. Wel heb ik spijt dat ik destijds niet zo'n oranje mehari heb gekocht.2cvmaarten schreef:ik neem aan dat je die zwarte daarna gekocht hebt?
![]()
Wel een leuke foto, heb je er daar niet meer van?