geen idee, ik meen da tik ergens gelezen had dat ze er weer zouden staan.
Ik weet zelf nog niet of ik ga. Misschien wel. Ik ben wel nieuwschierig naar de laatste nieuwe renault. En de deze week voorgestelde leuke kleine nieuwe Fiat die er gaat komen. voor de rest boeit het me niet zo.
snelle uitlaat
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Met mijn omgebouwde eend tot burton wou ik wat anders dan dat van burtoncarcompany. Ik heb tot en met de 2e demper hetzelfde als een standaard daarna heb ik een dubbele eindpijp. Dat heb ik gedaan door 2 standaardpijpen te verlassen en zelf een nieuwe beugel gemaakt om hem in te lassen. Geeft ook een leuk geluid. Wat zwaarder. En geen probleem bij de keuring gehad. Is meer stijl dan nut.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Vandaag weer wat zitten klooien met mijn uitlaat. De eerste demper is nu vervangen door een Y pijp (zonder demping dus). Voor het idee mijn dikkere pijp met Cherry Bomb laten zitten, maar dan wordt het een beetje te.
http://members.home.nl/hamers.mater/Temp/V003.WAV
Dus maar even met een originele 2de demper en de 2de demper van CC zitten stunten.
Met de BCC demper knettert ie lekker en klinkt ie erg goed, maar zit ie op het randje van road-legal (of net erover).
Met de originele klinkt ie ook nog best lekker, maar minder knetter. Ik vermoed dat het morgen deze gaat worden, gezien ik geen zin heb in gezeik.
En over de BCC demper. Met een originele eerste demper is er niet veel verschil te horen tussen een 2de demper van BCC of een originele. Met een Y-pijp hoor je het verschil zeker!!!
http://members.home.nl/hamers.mater/Temp/V003.WAV
Dus maar even met een originele 2de demper en de 2de demper van CC zitten stunten.
Met de BCC demper knettert ie lekker en klinkt ie erg goed, maar zit ie op het randje van road-legal (of net erover).
Met de originele klinkt ie ook nog best lekker, maar minder knetter. Ik vermoed dat het morgen deze gaat worden, gezien ik geen zin heb in gezeik.
En over de BCC demper. Met een originele eerste demper is er niet veel verschil te horen tussen een 2de demper van BCC of een originele. Met een Y-pijp hoor je het verschil zeker!!!
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!