16 juli '06: Een heerlijke dag in de Betuwe!
-
- Beginner
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Nou, niet gaan overdrijven , he!?Tom Duckpower schreef:zo, de eend en ik zijn er klaar voor
Bakje zit er weer op, lampen doen het, rechts zit m'n ver-eende deurpaneel erin (zonder verf nog)...
Versie olie in blok en bak..
Ik ben er echt helemaal klaar voor..
was het al maar zover
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Kijk overdrijven!!
Daar houd ik van
Ik heb er ongeloooooooflijk veel zin in!!
Tot zo allemaal.
Daar houd ik van
Ik heb er ongeloooooooflijk veel zin in!!
Tot zo allemaal.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Gebruiker
Ik hoop dat jullie het erg leuk gehad hebben deze tocht, aan het weer kan het niet zeker gelegen hebben.
Mooi op tijd weg om 9:00 uur vanuit het westland, Dre met fam en wij, een kleine maar toch mooie optocht zou ik zo zeggen!
Na een tweede oliespuit ( wat stinkt die zooi) 40 minuutjes gewacht op de WW. Die kwam er eerst niet uit , maar met behulp van een tweede die toevallig op de plek moest zijn blijkt dat de oorzaak in een te hoge carterdruk gezocht moet worden. Dit schijnt te gebeuren bij met name hogere toerentallen. Nu klopt dat wel want we waren aardig op de rijksweg aan het tuffen, Dre achter ons op weg naar de betuwe, en dat doen we niet vaak, meestal nemen we de 30, 50, 60, 70 en 80 km wegen.
Volgens de heren (sympatieke lui!) moet ik maar eens mijn pakkingen, zuigerveren etc na laten kijken want het zou best wel eens kunnen zijn dat na al die jaren van stilstand dit of niet goed functioneert of kapot is.
(Ik weet het niet, ik ben 2Cv rijder en (nog) geen sleutelaar )
Maar goed lost zich ook wel op, we zijn tussendoor rijdend, met lage toeren en hoge versnellingen verder zonder problemen weer teruggekomen.
We balen allebei wel vreselijk dat we deze dag verder hebben gemist we hebben er naar uitgekeken, zeker toen we allebei vrij hadden. Dus volgend jaar!
Mooi op tijd weg om 9:00 uur vanuit het westland, Dre met fam en wij, een kleine maar toch mooie optocht zou ik zo zeggen!
Na een tweede oliespuit ( wat stinkt die zooi) 40 minuutjes gewacht op de WW. Die kwam er eerst niet uit , maar met behulp van een tweede die toevallig op de plek moest zijn blijkt dat de oorzaak in een te hoge carterdruk gezocht moet worden. Dit schijnt te gebeuren bij met name hogere toerentallen. Nu klopt dat wel want we waren aardig op de rijksweg aan het tuffen, Dre achter ons op weg naar de betuwe, en dat doen we niet vaak, meestal nemen we de 30, 50, 60, 70 en 80 km wegen.
Volgens de heren (sympatieke lui!) moet ik maar eens mijn pakkingen, zuigerveren etc na laten kijken want het zou best wel eens kunnen zijn dat na al die jaren van stilstand dit of niet goed functioneert of kapot is.
(Ik weet het niet, ik ben 2Cv rijder en (nog) geen sleutelaar )
Maar goed lost zich ook wel op, we zijn tussendoor rijdend, met lage toeren en hoge versnellingen verder zonder problemen weer teruggekomen.
We balen allebei wel vreselijk dat we deze dag verder hebben gemist we hebben er naar uitgekeken, zeker toen we allebei vrij hadden. Dus volgend jaar!
2CV6 Special ZDZ Rouge Soleil 1977
- Jeroen-citroen
- Moderator
we hebben een fantastische mooie dag gehad. Zijn eigenlijk net thuis. Heren "Rollo en Transat" het was goed georganiseerd en het was een mooie rit door een heel mooi landschap. Volgend jaar willen de meiden toch zwemmen hoor.
Leuk met andere forumleden kennis te maken .
Helaas van hans en marjan, ik hoop dat de schade mee gaat vallen.
Dre Mel en Liza
Leuk met andere forumleden kennis te maken .
Helaas van hans en marjan, ik hoop dat de schade mee gaat vallen.
Dre Mel en Liza
Ben ook nog orchideeendokter
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Zooooo,
Ik ben ook weer thuis. Na een lange maar fantastische dag! Wat een weer wat een weer.....
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezelligheid en hoop dat jullie er ook van genoten hebben!
Flying Duck wat waardeloos dat jullie voiture het nu net vandaag moest begeven zeg. We hoorden het van Dré. Hopelijk valt de schade mee!
En voor de liefhebbers hier de link naar ruim honderd foto's van mijn persoontje:
http://www.robdehaan.com en dan de button Betuwe 2CV.NL
Ik ben ook weer thuis. Na een lange maar fantastische dag! Wat een weer wat een weer.....
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezelligheid en hoop dat jullie er ook van genoten hebben!
Flying Duck wat waardeloos dat jullie voiture het nu net vandaag moest begeven zeg. We hoorden het van Dré. Hopelijk valt de schade mee!
En voor de liefhebbers hier de link naar ruim honderd foto's van mijn persoontje:
http://www.robdehaan.com en dan de button Betuwe 2CV.NL
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer: