3e 2CV Grenstreffen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik had het grenstreffen toch groter verwacht, dan dat ik op de foto's zie.. hoeveel eenden waren daar eigenlijk?
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
er waren precies genoeg meeting gangers volgens mij. Een heerlijke rustige meeting.
er waren idd 80 inschrijvingen, buiten de "zondag gangers" om dan.
En ik heb ook van een aantal mensen gehoord, dat het zulk slecht weer zou worden, maar het is zo enorm lekker weer geweest daar, echt niet te geloven dat de rest van NL weg gespoeld is. Wij kwamen thuis, en het begon te regenen. Onderweg, na 10 minuten ofzo ook een echte hoosbui gehad, maar op de meeting maar 1 enkel buitje, en dan nog rond een uur of 4 ofzo??? (kan anders geweest zijn, ik lag er de eerste avond om half 10 al in.)
Dit soort kleine meetings hebben echt wel mijn voorkeur gekregen, niet teveel lawaai savonds en snachts, geen halve zolen die erg raar doen (er zijn te weinig mensen waar je je achter kunt verschuilen denk ik?)
Greatnix Spookeend
er waren idd 80 inschrijvingen, buiten de "zondag gangers" om dan.
En ik heb ook van een aantal mensen gehoord, dat het zulk slecht weer zou worden, maar het is zo enorm lekker weer geweest daar, echt niet te geloven dat de rest van NL weg gespoeld is. Wij kwamen thuis, en het begon te regenen. Onderweg, na 10 minuten ofzo ook een echte hoosbui gehad, maar op de meeting maar 1 enkel buitje, en dan nog rond een uur of 4 ofzo??? (kan anders geweest zijn, ik lag er de eerste avond om half 10 al in.)
Dit soort kleine meetings hebben echt wel mijn voorkeur gekregen, niet teveel lawaai savonds en snachts, geen halve zolen die erg raar doen (er zijn te weinig mensen waar je je achter kunt verschuilen denk ik?)
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Gebruiker
Tuurlijk moet je komen volgend jaar. Vanaf hardenberg is het nog wel te doen. Als ik het goed heb begrepen is het volgend jaar het laatste weekend van augustus( net als dit jaar), dus zet maar vast in de agenda( als je die al hebt).Charlie schreef:Helaas , wij konden niet komen.![]()
..hoop volgende keer wel te komen we worden wel van alle kanten aangemoedigd om te komen .....
Misschien in 2007??!!![]()
-
- Gebruiker
Ik heb ook begrepen dat t in t laatste weekend van aug is dus gelijk genoteerd. Vanuit Hardenberg is het prima te doen denk ik. Vanuit Markelo is het ook een kippeeindje, helemaal vergeleken met de andere meetingen. Vond het ook een prima meeting......niet te weinig niet te veel...... Maaaaaaaarrrrrrrrr er mogen er natuurlijk wel meer komen he....... OOk vanuit hardenberg : )
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En vergeet niet meteen lid te worden van 2CV club twente dan natuurlijk he! 
12 november is er in het oosten des lands nog een puzzelrit, dus daar ook gewoon komen.
info wel op de website
http://www.2cvclubtwente.tk

12 november is er in het oosten des lands nog een puzzelrit, dus daar ook gewoon komen.
info wel op de website
http://www.2cvclubtwente.tk
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Waar denk je dat Punky zijn info vandaan haalt???Duintje schreef:Geen halve zolen ???Spookeend schreef:Dit soort kleine meetings hebben echt wel mijn voorkeur gekregen, niet teveel lawaai savonds en snachts, geen halve zolen die erg raar doen (er zijn te weinig mensen waar je je achter kunt verschuilen denk ik?)
Heb je Punky gemist ofzo ?
Marcel

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: